En saanutkaan vuokrattavaa omakotitaloa, kun vuokrantaja muutti siihen itse
Kävin jokunen viikko sitten kävin katsomassa vuokrattavaa omakotitaloa, ja tänään vuokranantaja ilmoittikin, että muuttaa siihen itse. Luulin, että saan asunnon kun lupasi sen jo minulle mutta tässä tehtiinkin paska temppu, ihmiset on välillä niin ilkeitä. Ja taas aloittaa asunnon etsintä, kun hädin tuskin ehti loppua. Olen lohduttanut itseäni sillä, että asuntoja tulee ja menee ja tämä asunto olisi ollut narkki alueella, jossa asuu paljon laitapuolen kulkijoita eikä illalla olisi uskaltanut käydä edes kävelyllä, ehkä parempi näin, jospa vielä tulee minulle tarkoitettu asunto ja pian ennekuin menetän hermoni tähän tilanteeseen. Onko kellään muilla paskoja kokemuksia asunnon metsästyksestä, vai olenko ainoa koska välillä siltä tuntuu? On todella turhauttavaa tämä asunnon etsiminen, kun ei tiedä milloin semmoisen löytää vaikka varmasti vielä löytää, mutta milloin. Tässä meni myös yks paritalo ohi, kun sellainen tuli vastaan viime viikolla, mutta kun luulin vielä viime viikolla, että saan sen vuokrattavan omakotitalon, että kyllä sai aikamoista jälkeä aikaan tämä yks sankari vuokranantaja, että pistää vihaksi.