Viimeinen ostoksesi Anttilasta?
Minun oli joku huono meikkivoide, jota en loppujen lopuksi käyttänyt. Siellä myytiin kaikkea halvalla, loppuunmyynti, haksahdin siihen.
Kommentit (23)
5 euron farkut, joita en sitten koskaan käyttänyt, olivat nuorisomallia. M59
Puinen tarjotin. Tämä jäi mieleen, koska konkurssiuutinen tuli heti sen jälkeen, kun olin tuon ostoksen tehnyt.
Loppuunmyynnissä kävin minäkin mutta en yhtään muista mitä ostin, ehkä jotain shampoota. Mutta olohuoneessani on edelleenkin Anttilasta ostettu kristallikruunu. Ja eväspusseinani Anttilan Top Ten -pusseja eli ehkä olen jotain levyjä myös sieltä ostanut.
Lakanat loppuunmyynnistä. Ihan käypäset. Paljon tuli aikanaan käytyä varsinkin levy- ja video-ostoksilla.
M. A. Nummisen Kamelilaulu-lp vuonna 1992.
M 47
Kondomipaketti
T: Sinkkumummo, vm55
Taisin ostaa kynsilakkoja.
Voi että, Anttilan kuvastoja ikävä ❤
Olisiko sähköhammasharja (toimii ja on käytössä yhä) tai niitä kasseja/reppuja, joihin sai alennukseia keräilyleimoilla.
Jos en ihan väärin muista niin Barbie nukke synttärirahoista jotka sain ukilta ja mummilta.
Nahkaiset ballerinat. Käytössä yhä kymmenen vuoden jälkeen joka kesä.
En muista. Pari kertaa meinasin käydä katselemassa loppuunmyynnin aikana, mutta kun jonot kassalle oli joka kerta myymälän päästä päähän niin käännyin jo ovella pois
Jonkun cd-levyn tilasin verkkokaupasta ja kävin hakemassa Tampereen Anttilan infotiskiltä.
Jotain ladattavaa musiikkia NetAnttilasta. En muista mikä levy on mahtanut olla. Oli kyllä ihan hyvän aikaa (pari kolme vuotta) ennen konkurssia. Tai ehkä jotain purnukoita KodinYkkösestä. Sekin hyvän aikaa ennen konkurssia.
Vierailija kirjoitti:
Taisin ostaa kynsilakkoja.
Voi että, Anttilan kuvastoja ikävä ❤
Nykynuorisolla helppoa. Silloin ennen murkkuina naapurin pojan kanssa katseltiin Anttilan kuvastosta naisten alusvaate osastoja. Nykyisin kaikki seksi ja erotiikka hipaisun takana. 😁
Sketchersin mustat pitsiballerinat, joissa on sellainen memoryfoam-pohjallinen. Olivat -89% alessa ja lähtöhinta 189€..joutui silti opiskelijana miettimään, että raaskinko ostaa niitä. Ostin ja kyseiset kengät ovat minulla edelleen pääasiassa juhlakenkinä, mutta myös satunnaisessa käytössä, ovat säilyneet erittäin hyvin nämä vuodet. Ostin ne Kokkolan Anttilan loppuunmyynnistä aivan viimeisenä päivänä.
Loppukahinoista 3 cd-levyä poskettoman halvalla.
Kova ikävä Anttilan musiikki- & elokuvaosastoa!!
Usb muistitikku