Onko tunika mukava?
Minkä kanssa sitä pidetään? Tietämättömyydestäni huolimatta haluaisin jostain syystä kyseisen vaatekappaleen, en tiedä miksi.
Kommentit (11)
Alle vain jotkut housut ja tunika päälle - ei tarvitse huolehtia vyöstä, vilkkuvista stringeistä tai muuten vaan vaikka isosta pyllystä kun tunika peittää ne. Samalla se on mielestäni hieman "juhlavampi" ja naisellisemi kokonaisuus kuin pelkkä housut ja paita. Legginsejä käytin kesällä myös, ja asu oli ihanan vilpoinen. :) Olen 38-kokoinen, eikä tunikat ainakaan minun päälläni mielestäni miltään teltoilta näytä.
tietty kannattaa varmaan munki ensin kokeilla.. ap
Käytän koko ajan nyt kun olen raskaana, mutta tykkäsin myös ennen. Hoikalla vaan tosiaan helposti se ongelma että näyttää raskaanaolevalta vaikka ei olisikaan..
Miksi niitä sitten kutsutaan, jos tunikat on vain niitä äitiysvaatteitten näköisiä telttoja?
Aivan hirveitä telttoja ja näyttää se jälkeen kuin olisi raskaana. Siis lihottavat entisestään!
mutta tällainen tavallinen tallero painoindeksi 24 näyttää tunikassa siltä kuin olisi ikuisesti raskaana tai piilottelisi ylimääräisiä läskejään sen teltan alla. jos laihdun 10 kg niin saatan harkita.
kun suurin osa näyttää aivan yhtä raskaana olevilta tunikoissaan kuin minä.
Eikä niissä näytä sen lihavammalta kuin on.
Raskaana ollessa oli ihana käyttää sellaisia, joissa leikkaus oli heti rinnan alapuolella. Nyt kun en ole raskaana, käytän joko suorempaa mallia tai sellaista, joissa on selän puolella kiristysnauha. Enkä todellakaan näytä raskaanaolevalta! Rohkeasti vaan kokeilemaan eri malleja.
sillä ruma se ainakin on, ja silti ihmiset niitä pitävät... :) Mäkin olen joskus kuvitellut sellaisen hankkivani, mutta onneksi aina sovituskopissa tullut järkiini - ne näyttävät päälläni aina ankeilta teltoilta, vaikka mallinukelle sopivatkin. Ja itse olen siis s-kokoa...
Niitä kai pidetään tiukahkojen housujen kanssa - pidempiä tunikoja vaikka legginsien kanssa, tai sitten kapeiden farkkujen tai muiden housujen... Mutta mikäs siinä, jos mieli tekee, ostoksille vaan!