Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskon outo suhtauminen veljiinsä

Vierailija
11.05.2015 |

Toinen veli on aina rötöstellyt, juopotellut, saanut sakkoja ja ehdonalaistankin löytyy. Siskon mielestä häntä on syyllistetty, joutunut toisten rikollisten uhriksi, "pitää ymmärtää kun hän on nyt niin herkkä, maailma liian kova hänelle".

Sitten toinen veli joka on kiltti, kunnollinen. Käy töissä ja kunnon perheenisä, on kuulemma "nousukas, rahan perässä juoksia, liekkö vähän narsitikin".

Minä vaan ihmettelen miksi sitä vain onnetonta tunaria pitää niin ymmärtää ja rakastaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sisko tuntee veljensä paremmin kuin sinä.

Vierailija
2/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tunnen ne aika hyvin. :D

Sisko oli vielä lainannut rahaakin tälle urpoveljelle jotta hän saa vuokrat maksettua, eipä maksanut vuokria vaan sai sitten, rahat meni juopotteluun. Mutta ei se mitään kuulemma muuta.

ap

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi epäselvä  ilmaisu, siis ei maksanut vuokriaan vaan sai häädön.

sisko on sitä mieltä myös että veljen asioista ei saa puhua, pitää vaan kehua kuinka hyvin hänellä

meneen jos joku sattuu kysyyn.

ap

Vierailija
4/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se elämä on, kaikki ei ole niin yksioikoista.

Vierailija
5/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ns. Hyysäri. Jos neekeri tappaa ja raiskaa, niin hän on se uhri. Aikamoista?

Vierailija
6/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä suurta sisarusrakkautta (jota minä en ainoana lapsena voi mitenkään ymmärtää). Että sisarus voi olla vaikka millainen kusipää ja tehdä vaikka murhan ja silti tekoja ei saisi arvostella. Toisten sisaruksia saakin arvostella maailman tappiin asti.

Vierailija
7/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on läheisriippuvainen, tarvitsee itsekin apua. Haluaa hoivata toista josta ei ole itsensä

hoivaajaksi, molemmat tarvitsevat toisiaan omien henkisten ongelmiensa hoidossa.

ap

Vierailija
8/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin on mun omia sukualaisia, enkä ole koskaan ymmärtänyt tuota että veli saa tehdä mitä ikinä mieleen

juolahtaa, lapsikin hänellä on jota ei tapaa eikä maksa elareita, " koska se nainen nyt oli kuulemma ihan vosu" siskon mukaan, enkä se viaton lapsi? yritin esittää, mutta kohautteli vaan hartijoitaan.

ap

Vierailija
9/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuo kyseinen sisko en siis voi olla minä. Minun veljeni on molemmat tolloja.

Vierailija
10/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:57"]

Hän on ns. Hyysäri. Jos neekeri tappaa ja raiskaa, niin hän on se uhri. Aikamoista?

[/quote]

Sekin on aikamoista ettei teidän ns. kriittisten ole ilmeisesti mahdollista kommentoida mitään tuomatta esiin maahanmuuttajia. Pakkomielle?

Itse aiheeseen liittyen, viestissä 8 ap itse kertookin missä vika on.

Vierailija
11/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:03"]

noin on mun omia sukualaisia, enkä ole koskaan ymmärtänyt tuota että veli saa tehdä mitä ikinä mieleen

juolahtaa, lapsikin hänellä on jota ei tapaa eikä maksa elareita, " koska se nainen nyt oli kuulemma ihan vosu" siskon mukaan, enkä se viaton lapsi? yritin esittää, mutta kohautteli vaan hartijoitaan.

ap

[/quote]

Todennäköisesti tapaamiset on estänyt lapsen äiti, joka, koska elareita ei makseta, on kieltänyt isyyden tunnustamisen.

Vierailija
12/12 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistien omaisille on tyypillistä se, että juoppoa autetaan, hänen virheitä paikkaillaan, laskuja maksetaan jne. Se on ymmärrettävää, koska läheisellä on hirveä hätä ja huoli jatkuvasti ja aito halu auttaa. Tosin näin ei pitäisi toimia, koska toiminnalla autetaan juomista ja sitä, että henkilö itse ei ota vastuuta asioistaan. Lähes aina alkoholistin omaiset ovat läheisriippuvia ja vie todella paljon aikaa heidän ymmärtää asia ja muuttaa toimintaansa.

Ehkä tämä juoppo veli on lapsesta saakka ollut herkkä ja sisko näkee hänessä ja hänen elämässä ne asiat, jotka ovat johtaneet elämänhallinnan katoamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi