Lapsi ihastunut koulunkäyntiavustajaan??
Itkuinen ollut nyt 3kk kun avustaja lähtee pois... Sanonut että tosi mukava ja pitää vaikka yhteisiä tunteja ei ole... Voiko olla ihatunut...?
Kommentit (17)
Ei se mahdotonta ole. Kuinka vanha lapsi on?
Ikä? Olin ala-asteella välillä tuhottoman ihastunut vaikka kehen :)
Alapeukuttaja näkee kaikessa jotain pahaa
Hyvin mahdollista, nehän ovat välillä hyvinkin nuoria ja kyllä itsekin ihastuin jo tosi nuorena ties minkäikäisiin näyttelijöihin, laulajiin jne. Siis todella ihastuin :)
Saattaapi olla, ei siinä ole mitään outoa ja pääsee kyllä yli tuosta kamalasta menetyksestä. Ihastukset tulee ja menee.
[quote author="shatteredslashK" time="10.05.2015 klo 19:49"]
[/quote]
Älä vastaa ap. Ei ruokita pedoa, K saa tästö vielä runkkumateriaalia.
Miksi kaikesta väännetään jotain seksuaalista? Olin itse ala-asteiässä usein ihastunut tosissasi johonkin ihmiseen, oli julkkista ja opettajaa yms. Ja ne on ihan normaaleja ihastumisia. Tulivat ja menivät.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:54"]
[quote author="shatteredslashK" time="10.05.2015 klo 19:49"]
[/quote]
Älä vastaa ap. Ei ruokita pedoa, K saa tästö vielä runkkumateriaalia.
[/quote]
Meinaatko, että jos ap kertoo lapsen iän niin siitä saa hyvää runkkumatsua aikaiseksi? Voi luoja.
Lapsi on 15v. 8-luokalla. Tuossa iässä juttujen kuuluisi mennä nopsaan ohi mutta tammikuun lopusta asti asiaa itkenyt.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:08"]
Lapsi on 15v. 8-luokalla. Tuossa iässä juttujen kuuluisi mennä nopsaan ohi mutta tammikuun lopusta asti asiaa itkenyt.
[/quote]
Sanoit ekassa viestissä että avustaja lähtee pois, eli ei ole vielä lähtenyt?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:13"]
Ei ole vielä lähtenyt.
[/quote]
Sen takia ei siis ole vielä päässyt yli. Odota muutama kuukausi.
No jos lapsesi on noin vanha, niin varsinkaan ei mikään ihme jos on ihastunut
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:47"]
Itkuinen ollut nyt 3kk kun avustaja lähtee pois... Sanonut että tosi mukava ja pitää vaikka yhteisiä tunteja ei ole... Voiko olla ihatunut...?
[/quote]
Normaalia ihastua turvalliseen aikuiseen. Ei se sen kummempaa varmastikkaan ole.