Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi en ole kenenkään äiti

Vierailija
10.05.2015 |

Melkoisen ankealta hommalta vaikuttaa ja aivan ilmeisesti aiheuttaa myös valtaisaa katkeruutta. Kaiken muun lisäksi pitää vielä kiukutella, kun ei saa puolisoltaan kukkia viiden tärkeimpänä päivänä.

Ja sitten lapsettomia väitetään kypsymättömilsi. Morjens...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä sen sijaan älykäs, henkevä ja positiivisuutta tihkuva avaus! Kiitos siitä! Sopii vain tosi huonosti näiden ikävien äiti-ihmisten ja mammojen kirjoittamien negatiivisten valitusten joukkoon. Saanko kysyä, mistä kirjoituksestasi henkivä valoisuus ja toisaalta syvä analyyttisuus kumpuaa?

Vierailija
2/5 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:58"]Tässäpä sen sijaan älykäs, henkevä ja positiivisuutta tihkuva avaus! Kiitos siitä! Sopii vain tosi huonosti näiden ikävien äiti-ihmisten ja mammojen kirjoittamien negatiivisten valitusten joukkoon. Saanko kysyä, mistä kirjoituksestasi henkivä valoisuus ja toisaalta syvä analyyttisuus kumpuaa?
[/quote]
Jäikö taas markettiruusut saamatta? Eikö mentykään ABC:lle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:58"]Tässäpä sen sijaan älykäs, henkevä ja positiivisuutta tihkuva avaus! Kiitos siitä! Sopii vain tosi huonosti näiden ikävien äiti-ihmisten ja mammojen kirjoittamien negatiivisten valitusten joukkoon. Saanko kysyä, mistä kirjoituksestasi henkivä valoisuus ja toisaalta syvä analyyttisuus kumpuaa? [/quote] Jäikö taas markettiruusut saamatta? Eikö mentykään ABC:lle?

[/quote]

Ahaa, tämän avauksen kanssa sopii siis olla vain samaa mieltä ja hymistellä "joo joo, hmm hmm, noin se on, onneksi me lapsettomat ollaan positiivisii niinku sä". Mun mielestä on vain outoa, että valitetaan toisten ihmisten katkeruudesta, mutta tehdään se yhtä negatiivisesti kuin nämä halveksitut ihmisetkin. Mikä sitten on ap:n elämässä ihanammin ja miten se ihana näkyy ulospäin, esim. tässä avauksessa? Vai mikä tän avauksen pointti oli? Itse en oikein semmoista löytänyt.

(Ei menty ABC:lle, vaan metsäretkelle, enkä saanut ruusua, vaan MARISKOOLIN, mikä oli aivan hellyttävän väärä lahja mulle, mutta ilahduin siitä silti. Jos nyt niin kauheasti kiinnostaa.)

Vierailija
4/5 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä, tosin eri syistä. Olen tavattoman kiitollinen sitä, ettei minulla ole lapsia.

Vierailija
5/5 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lienee se, että joku purkaa pettymystään äitiyteen tai miehen muistamattomuuteen tarkoita sitä, etteikö monet (valtaosa?) äideistä olisi onnellisia ja iloisia lapsistaan ja tyytyväisiä elämäänsä?

T: toinen lapseton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme