Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kukaan nainen kiinnostu?

Vierailija
10.05.2015 |

Olen ihan ok näköinen, pitkä, lihaksikas, pukeudun hyvin, harrastan aktiivisesti liikuntaa, käyn salilla joka päivä, Luonteelta taidan olla vähän vääränlainen kun en ole jännä tai showmies viihdyttäjä mihin muottiin pitäisi kuulua. Oon liian tylsän rauhallinen, mutta oon sitä puolta yrittänyt vähän kohentaa ja saada itsestäni vähän kiinnostavamman oloista. Nyt kun kesä tulee niin toivoisin että joku nainen tarttuis koukkuun, ja sais jotain juttua aikaan. Mieluiten tositarkoituksella, kun kukaan nainen eioo tähän mennessä halunnu mitään vakavempaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisettomilla miehillä vaikeata nykypäivänä, varsinkin jos on ollut jo pitkiä aikoja naisettomana. Sitä joka kesä toivoo, että joskos nyt tärppäisi ja joku kiinnostuisi mutta ei. Sama rumba toistuu vuodesta toiseen ja kukaan nainen ei kiinnostu. Sitten huomaakin että ikää on 35v ja naista ei löytynyt. Nuo samat naiset sitten hyppivät parisuhteista toisiin ja juoksivat kullikaruselleissa. Jotkut miehet on tuomittu olemaan yksin, heillä ei ole niitä feromoneja mitä naiset haluavat. Naiset juoksevat jännämiesten ja alfojen perässä. Betamiehen he saattavat ottaa elättäjäksi kun lapset on tehty jännäpaskalle. Näin ne markkinat toimii nykyään. 20-40v miehiä on muutenkin n. 30 000 enemmän kuin samanikäisiä naisia, että siinä myös yksi syy miksi paljon miehiä jää naisettomiksi.

Vierailija
2/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on, ei ulkokuori merkkaa jos ei ole kiinnostava sisällöllisesti...

Yritä etsiä meitä rauhallisempia ja ujompia naisia. Mä ainakin haluaisin samanlaisen miehen kun itsekin olen mutta eipä noi ole naisellekaan pariutumista edistäviä luonteenpiirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tiputtaa saippua siellä gymin suihkussa. 

Mistä tietää vaikka tykkäisit?

Vierailija
4/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on niin paljon mistä valita että ei kelpaa mikään.

Vierailija
5/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mussa on vikana kun ei miehet kiinnostu? Olen nuori, hoikka ja siro minulla on klassisen kauniit kasvot ja pitkät hiukset. En polta enkä ole juonut alkoholia tai käynyt missään baarissa puoleen vuoteen. Olen ujo ja yksinäinen ja haluaisin kumppanin mutta jostain syystä niitä miehiä ei vain ole.

Vierailija
6/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:08"]

Mikäs mussa on vikana kun ei miehet kiinnostu? Olen nuori, hoikka ja siro minulla on klassisen kauniit kasvot ja pitkät hiukset. En polta enkä ole juonut alkoholia tai käynyt missään baarissa puoleen vuoteen. Olen ujo ja yksinäinen ja haluaisin kumppanin mutta jostain syystä niitä miehiä ei vain ole.

[/quote]

Niinpä. Meitä on monta naista samassa tilanteessa. Sillä erotuksella tosi, että käyn baareissa, mutta siellähän tunnetusti ei saa kuin yhden illan jutuista kiinnostuneiden jahtaamaksi. Myös terveisin nuori, hoikka ja nätti nainen, mutta ujo...

Vierailija
7/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se epätoivo huokuu jo pitkälle teidän kaltaisista tyypeistä. Ei kukaan halua olla epätoivoisen kanssa. 

Vierailija
8/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta olet ap?

Vierailija
9/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on paljon epätoivoisia mistä valita. Vulva on nostettu jalustalle.

-Mies XX