Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla suuria ongelmia Firefox selaimen kanssa 96.0 päivityksen jälkeen?

Vierailija
13.01.2022 |

Ensinnäkin teemojen värit sekaisin, välähtelee mustaa sivuja avatessa ja monet sivut menivät tummiksi. Edes vakioteema ei toimi kunnolla.

Toisella koneella alkoi prosessori huutaen kaatumaan heti kun yritti avata minkä tahansa nettisivun. Minusta tuli nyt sitten Edge käyttäjä.

Harmi koska muuten Firefox ollut paras näistä suurista, ihan käytettävyyden suhteen mutta myös videotoisto aina toiminut parhaiten Firefoxilla. Ja tietenkin on yksityisin näistä suurista eikä kerää tietoja kuten Google ja Microsoft.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo päivityshän taidettiin julkaista toissa päivänä. Asensin itse eilen.

Vierailija
2/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse Windows 10 koneista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. En ole vielä päivittänyt, eikä ilmeisesti ole myöskään itse päivittänyt itseään. Taidan yrittää odotella versiota 96.0.1.

Vierailija
4/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. En ole vielä päivittänyt, eikä ilmeisesti ole myöskään itse päivittänyt itseään. Taidan yrittää odotella versiota 96.0.1.

En suosittele vielä päivittämään jos olet vielä 95.x versioissa

ap

Vierailija
5/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"We’ve made significant improvements in noise-suppression and auto-gain-control as well as slight improvements in echo-cancellation to provide you with a better overall experience.

We’ve also significantly reduced main-thread load."

Vierailija
6/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko kellään normaalisti 96.0 versio? Mieton voiko olla vikaa omissa koneissa vai onko yleinen ilmiö?

Sivustojen taustaväristä ainakin löytyi jo monta keskustelua netissä että meneet sekaisin päivityksen myötä.

Vierailija
7/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, jumittaa

Vierailija
8/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin huomannut ongelmia. 

Vierailija
9/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama homma täälläkin ja nimen omaan 96.0 64-bittinen. Hakee juuri päivitystä.

Vierailija
10/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tuli päivitys ja sen jälkeen Firefox on jumittanut vähän väliä.

Vierailija
12/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei toimi ei.

Vierailija
13/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia oli.

Tällä alkoi toimia: Firefox asetukset -> Firefoxin päivitykset -> päivitä käynnistämällä firefox uudestaan.

Duckduckgo käyttäjille: Firefox asetukset -> vasemmalla palkki, kohta haku -> oletushakukone -> poimi duckduckgo.

Vierailija
14/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi täälläkään perkele!

Vierailija
15/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä Edge muuten niin huono ole mutta Firefoxiin tottuneille varmasti ärsyttävää kun osoiteriviä klikkaamalla ei avaudu listaa eniten vierailluista sivuista. Tämä on siis eri asia kuin kirjainmerkit, lista päivittyy koko ajan eniten vierailtujen mukaan. Ainakin minulle hyvin suuri parannus käytettävyydessä kun ei tarvi koko ajan kirjainmerkkien kanssa pelleillä ja lista päivittyy ihan automaattisesti.

Vierailija
17/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytyy välillä ja tuulettimet huutaa, jostain syystä aina tällä sivustolla. Nyt olen hetken käyttänyt ongelmitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän