Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamus

Vierailija
12.01.2022 |

Miten saada vanhempien luottamus takaisin? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä kotitöitä ilman pyytelyä, tulemalla aiemmin kotiin, puhumalla esim. koulupäivästä ja kyselemällä heiltä asioita. 

Niin meidän 14v tyttö ainakin sai luottamuksen ja yökylät takaisin kun olivat kavereiden kanssa varastaneet minun siideri sixpackin.

Itse ehdottaisin näitä, tyttöni on nyt 16, ja hyvin luistaa ja luottamus pysyy! Nämä siis olisi minun vinkkini.

Vierailija
2/5 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika kyllä kun olet sen menettänyt. Itse menetin kanssa 15 vuotiaana, mutta ajan kanssa ja etten tehnyt enää mitään tyhmiä tekoja niin tuli takaisin. Aina on syyt miksi luottamus on mennyt, mutta ajan ja hyvien tekojen kanssa se tulee. Uskon sinuun! Älä tee tyhmiä tekoja ja osoita olemalla luottamuksen arvoinen, opit kyllä. Älä myöskään valehtele tai tee jotain, mistä vanhempasi voisi menettää luottamuksen. Mieti aina ensin kuin teet, se alkaa onnistumaan kun yrität. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni "lanitti" kaverinsa kanssa "niillä", mutta olivat todellisuudessa isoissa bileissä toisella paikkakunnalla (silloin olivat 15v, ysiluokkalaisia) Poikani oli vahingossa lähettänyt viestin minulle, mikä piti mennä kaverillensa, jossa luki "Tuu tänne ___ tielle, tääl on viinaa ja muijia" No siinä vaiheessa auto pihasta käynnistyi ja lähdin sinne ajamaan.. Pojat sitten ihan humalassa tuli meille ja aamulla olikin piinallinen keskustelu. No rangaistukset olivat ei yökyliä ennenkuin luottamus ja VANHEMMILTA KYSYTÄÄN ENSIN! Ja piti ilmoittaa aina mihin meni, mutta kun oppi luottamaan, niin rajat hölleni. Nyt poika 17, 2kk päästä 18 ja luotto 110%. Poika ei enää salaile asioita tai mene yöllä ulos salaa tietääkseni.. Esikois tyttären kanssa oli sama homma 16v ja samat rangaistukset. Nykyään on 19v lukiolainen. Ylpeä olen, väärätkin teot kasvattaa ja luotto tulee ajan myötä, älä huoli! :) Osoita olevasi luottamuksen arvoinen viisailla teoilla..

Vierailija
4/5 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vika kyllä kun olet sen menettänyt. Itse menetin kanssa 15 vuotiaana, mutta ajan kanssa ja etten tehnyt enää mitään tyhmiä tekoja niin tuli takaisin. Aina on syyt miksi luottamus on mennyt, mutta ajan ja hyvien tekojen kanssa se tulee. Uskon sinuun! Älä tee tyhmiä tekoja ja osoita olemalla luottamuksen arvoinen, opit kyllä. Älä myöskään valehtele tai tee jotain, mistä vanhempasi voisi menettää luottamuksen. Mieti aina ensin kuin teet, se alkaa onnistumaan kun yrität. 

Kaikki menettää joskus luoton johonkin henkilöön. Älä syyllistä, ap:sta huomasi että on oikeasti pahoillaan teosta.

Vierailija
5/5 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule juttelemaan enemmän ja avoimemmin. Osoita, ettet toimi enää epäluotettavasti. Se ottaa aikaa, että luottamus rakentuu uudelleen, mutta minä lupaan antaa sinulle mahdollisuuden. Sinä olet minun rakas lapseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan