Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi tekisin kotitestejä

Vierailija
11.01.2022 |

En tajua miksi ostaisin omalla rahalla testejä ja tekisin niitä.

Olen 3 kertaa rokotettu. Jos saan oireita, jään kotiin kunnes oireet ohi. Olen etätöissä. Jos tulee vakavia oireita hakeudun testiin, että saan sairauslomaa, jos tarvitsen yli 5 päivää, minkä esimies voi antaa. Tai jos tarvitsen hoitoa.

Kotitestituloksella en tee mitään. Työnantaja ei tee sillä mitään. Lapseni ei tee sillä mitään. Koulussa korona kiertää kaikki kuitenkin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä asioita mitä sinä et ymmärrä. Niinhän se on.

Vierailija
2/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä asioita mitä sinä et ymmärrä. Niinhän se on.

Olet selkeästi viisaampi, joten kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen miettinyt. Etenkin kun testi ei ole yhtä luotettava kuin terveydenhuollossa tehty. Mitä minä tekisin sillä epävarmalla tiedolla, jos se ei kelpaa lääkäreille eikä työnantajille? Joku uusi nice to know-juttu?

Vierailija
4/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Ihan samaa olen miettinyt. Etenkin kun testi ei ole yhtä luotettava kuin terveydenhuollossa tehty. Mitä minä tekisin sillä epävarmalla tiedolla, jos se ei kelpaa lääkäreille eikä työnantajille? Joku uusi nice to know-juttu?

Someen voi laittaa kuvan. 😆

Vierailija
5/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä testiä sulta odottaa? Jos olet kerran jo valmiiksi etätöissä?  Sen kun olet tekemättä.

Vierailija
6/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on hyvä tehdä kotitesti, jos menee tapaamaan riskiryhmään kuuluvaa iäkästä omaistaan, eikä halua tartuttaa häneen koronaa.

Eihän testikään mitään sataprosenttisesti takaa, mutta hautajaisissa on parempi mieli, kun on edes testi tehty.

Vierailija
7/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin on hyvä tehdä kotitesti, jos menee tapaamaan riskiryhmään kuuluvaa iäkästä omaistaan, eikä halua tartuttaa häneen koronaa.

Eihän testikään mitään sataprosenttisesti takaa, mutta hautajaisissa on parempi mieli, kun on edes testi tehty.

Kovasti on hautajaisia, kun testit loppu kaupoista…

Vierailija
8/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitestit eivät toimi omikronin kanssa. Diagnostiikkajohtaja Lasse Lehtonen kertoi näin taannoin lehdessä.

Vierailija
9/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä testiä sulta odottaa? Jos olet kerran jo valmiiksi etätöissä?  Sen kun olet tekemättä.

Ei kukaan. Mutta eihän ne kelpaa lähitöissä olevien työpaikoillakaan.

Vierailija
10/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Onhan se juttu. Trendi sairaus ja etenkin miehet pääsee tekemään testiä missä katsotaan ilmestyykö viiva vai ei. Eihän elämä tuosta voi paremmaksi mennä kun pääsee testailun makuun.

Vierailija
11/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli niin että rokotetut ei enää pääse testeihin, niin kotitestit on ainoa tapa testata ellei mene yksityiselle testaamaan.

Näin rokotettu saa tiedon että on sairastanut koronan ja täten ei tarvitse boosteria kun sai luonnon boosterin.

Malone myös sanoi, että koronan saaneet saa todennäköisemmin haittavaikutuksia rokotteista. Joten todellakin haluat tietää oletko saanut koronan, ennen kuin otat rokotuksia.

Katso koko lähetys tästä (Spotify):

#1757 - Dr. Robert Malone, MD

---------> https://open.spotify.com/episode/3SCsueX2bZdbEzRtKOCEyT

Vierailija
12/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin siksi, että jo muinaisessa Egyptissä orjien nenään tunnettiin tikkua rangaistukseksi. Täälläkin orjalampaat saavat tikkua just sinne ihan vaan siksi että pysyvät tottelevaisina ja pandemiauskovaisina.

Vierailija
13/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Onhan se juttu. Trendi sairaus ja etenkin miehet pääsee tekemään testiä missä katsotaan ilmestyykö viiva vai ei. Eihän elämä tuosta voi paremmaksi mennä kun pääsee testailun makuun.

Virkistävä näkökulma. 👍

Vierailija
14/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tapaisi ketään, ei sillä oisikaan väliä

nyt saatat tartuttaa lastasi ja heidän läheisiään. eli heistä ei väliä? ok.

Vierailija
15/15 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne testit luo illuusion siittä, että päätöksillä ajateltaisiin pandemiatilannetta ja haluttaisiin jotenkin heikentää sitä