Ei toi Elina Tervo kuulu tonne Tuulitunneliin
Sehän on ku A. Einstein noiden muiden joukossa. Ensin ajattelin että eikö sitä hävetä olla noiden kanssa tossa tyhjäpääohjelmassa, mutta sitten tajusin että ehkä se meni just siks että pisteet nousis. Juu en tiedä miks katson tota. Vahingossa.
Kommentit (17)
Ehkä se ei tiennyt etukäteen että "tarkoitus" on olla mahdollisimman tyhmä, eikä halua alentua antamaan itsestään julkisuuteen todellisuutta tyhmempää kuvaa.
Mun mielestä sopi sinne kyllä ihan hyvin. Tokihan vaikutti fiksummalta muihin verrattuna, mutta aika tietämätön silti monistakin asioista.
Elina ei kyllä ole mitenkään erityisen fiksu, mutta noiden muiden tunareiden rinnalla kuka tahansa normijärjellä varustettu vaikuttaa suorastaan nerolta.
Mä oon yllättyny siitä, miten hauska Niko on. Tuntuu, että se on ainoa noista joka on oikeasti tajunnu tuon ohjelman idean ja pistää parastaan :)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:03"]Niko on hauska!
[/quote]
Niin on. Se itseironia on niin valtti sen huumorissa!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"]puhuuks johanna koskaan tuolla?
[/quote]
Puhuu muttapuhuuuko elina?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"]puhuuks johanna koskaan tuolla?
[/quote]
Aika vaisu kieltämättä, vaikuttaa kyllä niiin tyhjäpäältä niiden vähäisten juttujen perusteella :D tyyliin "Johanna, mitä sä oot mieltä?" "Ai siis.. Mistä me puhuttiin?" "Oppivelvollisuudesta" "Ai.. siis... mikä se on?"
Ei Nikokaan nyt niin älyttömän tyhmä ole, niihin muihin verrattuna. Mutta Elina Tervo on kyllä paljon fiksumpi kuin ne muut. Tietää yllättävän paljon yleissivistyksestä ja omaa järkeviä mielipiteitä.
Mitähän Johanna tekee työkseen. Ei kovin tietoviisaalta vaikuta. No eipä muutkaan. On yleisivistys hukassa itse kullakin. Itseruskettavaa läträtään ja tekoripsiä laitetaan.
Elina Tervo on myös aivan omaa luokkaansa kauneudessa, siinä jäävät muut tuulitunnelin typykät pitkälle toiseksi.
Tuo Maisa muuten näyttää rutkasti yli kolmekymppiseltä, outoa. Tiina Jylhästä oli juuri joku kuva lehdessä, katsoin ensin, että Maisahan se siinä. olenko ainoa vai näkeekö joku muukin identtiset kaksoset Tiina Jylhässä Maisa Torpassa?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:52"]
Mitähän Johanna tekee työkseen. Ei kovin tietoviisaalta vaikuta. No eipä muutkaan. On yleisivistys hukassa itse kullakin. Itseruskettavaa läträtään ja tekoripsiä laitetaan.
[/quote]
On ollut myyjänä, ainakin Glitterissä ja jossain vaatekaupassa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:52"]Mitähän Johanna tekee työkseen. Ei kovin tietoviisaalta vaikuta. No eipä muutkaan. On yleisivistys hukassa itse kullakin. Itseruskettavaa läträtään ja tekoripsiä laitetaan.
[/quote]
Joskus juonsi jotain chat-peliohjelmaa subilla.
No harva ton ikäinen on mitenkään erityisen sivistynyt tai viisas. Sitten kun kihertävät ja kaakattavat, niin tulee vielä enemmän tyhjäpää-fiilis. Elämänkokemus tekee ihmeitä. En voi kehua olleeni itsekään mikään sivistyksen perikuva parikymppisenä, ihan hyvin sitä on kuitenkin pärjätty. Jos elää ulkonäöstä, ei ole työelämässä, ei ole perhettä ja sen tuomaa elämänkokemusta, niin tuossa tulos.
Maisa Torppa on kyllä nolo. Yrittää olla hauska