Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen mieli muuttui kun syntyi yhteinen lapsi?

Vierailija
05.05.2015 |

Alkoi siis inhoamaan edellisen liiton lastani vaikka ennen yhteistä lastamme vietti hänen kanssaan paljon aikaansa, harrastivat mm jalkapalloa yhdessä ja oli hänelle kuin oikea isä. Lapsen oikea isä oli jo vuosia sitten kuollut. Sitten saimme yhteisen lapsen ja nykyään vaan haukkuu teiniä, ei siedä tätä yhtään. Miksi mies muuttui näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän teiniä inhoa. Mutta ehkä korostuu jotenkin se "oma lapsen" merkitys ja siinä rinnalla teini-iän haastavuus.

Vierailija
2/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:39"]

Ei hän teiniä inhoa. Mutta ehkä korostuu jotenkin se "oma lapsen" merkitys ja siinä rinnalla teini-iän haastavuus.

[/quote]

On kyllä kertonut ettei välitä teinistä enää pätkääkään vaan että häntä kiinnostaa vain oma lapsensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossakin urokset tappavat toisen uroksen jälkeläisiä. Se on genetiikkaa, ei omat geenit - ei kiinnosta.

Vierailija
4/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:39"]

[/quote]

On kyllä kertonut ettei välitä teinistä enää pätkääkään vaan että häntä kiinnostaa vain oma lapsensa.

[/quote]

Ihan oikeastiko? Aika paha. Mutta oikeastaan karmeampaa on se mitä meillä on käynyt. Uusperheessämme on yhteinen lapsi ja minun mukanani tuomia, jotka ovat olleet "aina" isättömiä, mies on kasvattanut heidät kuin ominaan. Näin myös yli teini-iän. Sen sijaan hän on vieraantunut oman ensimmäisen liittonsa lapsista eritoten äidin omistavuuden takia. Lapsia ei ole saanut pienempinä itkemälläkään yökylään tai lomille.

Heistä on myös kasvanut "omanlaisiaan" nuoria ja mies ei tykkää yhtään. On tunnustanut ainoastaan minulle mitä heistä todella ajattelee ja se riipaisee jopa minua täysin ei-biologisena äitipuolena.

Mies siis omi tavallaan sydämelleen minun lapseni ja yhteiset lapsemme, mutta tuohon ulkopuolisten joukkoon jäivät omat isommat lapset. Ei piittää heistä eds näön vuoksi, minä pidän yllä esim. juhlapäivien teatteria.

Tämän johdosta tekee mieli sanoa painokkaasti eroperheiden katkerille osapuolille (usein äideille), että älkää käyttäkö lapsia pelinappuloina ja kiristyksen välineinä.

Vierailija
5/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:39"]

[/quote]

[/quote]

Tutulta kuulostaa. Menee vaan hullummaksi, usko pois. Pidä teinin puolia, jos tahdot olla tämän kanssa tekemisissä tämän muutettua omilleen. Terv. Tuossa tilanteessa ollut teini.

Vierailija
6/6 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teinit ovat usein ärsyttäviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä