Montako vaihtovaatekertaa lapselle mukaan etävanhemman luo?
Kommentit (6)
Eikö etävanhemman luona voi olla siellä säilytettäviä vaatteita, ainakin yöpukua?
Siis eikö etävanhemman kotona ole edes lapselle vaatteita? Eipä ole kummoinen vanhempi. Tuleeko likapyykitkin paluupostina sinulle?
Lapseni ei käy etävanhemman luona, mutta pakkaan hänelle aina matkalle mukaan puhtaan vaatteet / päivä. eli joka päivälle puhtaat sukat, alushousut, kerrasto, collegehousut, collegepaita, lisäksi siistit vaatteet esim. ravintolassa syömiseen ja ulkovaatteet siistit sekä pihaleikkeihin. Lapsi 8 vuotta.
Etällä taitaa olla lapsille vaatteita, mutta ensisijaisesti on kuulemma mun tehtävä huolehtia lasten vaatteista (niinku siis onkin, mutta ihmettelen kun vaatteita siellä kerran on). Ei myöskään koe velvollisuudekseen pestä lasten tapaamisella likaantuvia vaatteita uudelleen käytettäväksi, joten vaihtovaatteita pitäs olla kaikkia yhdet per päivä. Tää on kuulemma lain mukaan mun velvollisuus. On pessy joskus vaatteita omasta mielestään hyvää hyvyyttään. Tämä on ongelma mulle, koska en kunnolla kykene jalan kuljettamaan kaikkia vaatteita, leluja, harrastusvälineitä jne. lapsille.
Asioista näköjään voi tehdä tosi vaikeita jos haluaa.
No minne vain menee niin joka päivälle puhtaat sukat/sukkahousut, alushousut ja t-paita. Lisäksi yöpuku, vaihtohousuja ja pitkähihaisia jokatoiseksi päiväksi. Eli jos olisi viikon niin 4kpl (vähemmän jos pyykkäys mahdollisuuksia). Lapsi 6v.
Jos mennään vaikka mökille niin lisäksi ssadekamppeet, jos vkl vaikka tuttavalla ja olisi epävakaa ilma niin saattaisin ottaa kumpparit mutta jättää kuravaatteet kotiin.