Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Disneyland Pariisi
04.05.2015 |
Kesällä tekisi mieli mennä sinne. Paljon rahaa meni koko reissulla 2 aikuista ja 2 lasta? Saako ottaa omia eväitä mukaan? Ja kertokaa käytännön vinkkejä.
Kommentit (2)
Niin ja ravintolat ja kahvilat on yleensä aivan täynnä. Joutuu ehkä niihinkin jonottaa. Eväät luultavasti voi ottaa mukaan koska näin monen syövän leipää tai patonkia jonottaessaan laitteisiin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse olin alkuvuodesta ja ruuhkaa oli isoimpiin laitteisiin sen 30min ja kesällä saattaa olla 1,5h jonoa. Eväistä en tiedä mutta kassit tarkastetaan sisään mennessä. Meitä oli 2 aikuista ja koko hommaan lippuineen, ruoat ja ostokset meni n.250€.. Paraati alkaa muistaakseni klo 18 joten kannattaa hyvissäajoin varata paikka tien reunalta :)