Miten naiset voivat nauttia seksistä?
Olen ehkä outo mutta alan voida pahoin ajatuksesta että mies työntyy sisääni saati että minua nuoltaisiin. Kaipaan vahvoja turvallisuuden ja rakkaudentunteita ennen kuin pystyn edes ajattelemaan seksiä ja tästä johtuen olenkin naimisissa. Mies rakastaa ja on ymmärtävä, mutta en ole miehelle sanonut etten pidä lainkaan seksistä ja koko asia aiheuttaa pahan olon että mielen. Mies ei ole mikään ilkeä limanuljaska vaan todella rakastava ja hellä. Mies ei onneksi nuole eikä ole ilmaissut kiinnostusta asiaan, mutta työntyminen on asia mistä en oikein nauti. Usein mies piteleekin minua vaan käsivarsillaan ja suudellaan paljon. Onko normaalia?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Samoin en välitä seksistä, mutta halaus,silittely ja hyvänä pito ilman että pitää harrastaa seksiä on ihanaa. Seksi on ällöttävää,ajanhukkaa. Olisi ihanaa jos mies vaan haluisi hieroa minua, ihan vaan ilman taka ajatuksia mutta ei, aina pitää alkaa sörkkiä, valitettavasti en vaan tykkää. Joo ja saan orkkuja mutta, silti seksi ei kiitos.
Saatko orkkuja kun et anna?
Minua alkaa kiihottaa ajatus että mies työntyy sisääni saati että minua nuoltaisiin.
Kukaan ei voi pakottaa toista selibaattiin, eikä kukaan omista toista vaikka olisi missä suhteessa. Selkaista naista ei maailmasta löydy, jonka vuoksi lopettaisin seksin naisen kanssa. Kavereina voisi olla, vaikka seurustelinkin jonkun toisen kanssa.
Jos joku nainen kuvittelee, että viriili mies suostuu elämään seksittä, täytyy olla yksinkertainen ja narsistinen omasta viehätysvoimastaan. Jokainen saa haluta tai olla haluamatta, mutta ei päätä kumppanin puolesta.
Ei tuossa taida nainen jättää viriilille miehelle kuin kaksi vaihtoehtoa, erota tai käydä luvalla vieraissa