Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää.

Vierailija
03.05.2015 |

Aloitin eräässä verkostomarkkinoinnissa. Olen innoissani ja innostunut, sekä vakuuttunut siitä että tuotteet ovat hintansa arvoisia. En oikeasti ole mikään kovin helposti innostuvaa sorttia, vaan päinvastoin epäilen aina kaikkea ja kaikkia. Mua ei siis ole helppo höynäyttää.

Luotan täysin tämän verkostomarkkinointifirman eettisyyteen, toimintatapoihin ja sen tarjoamaan mahdollisuuteen ja siksi siinä olenkin mukana (mulle eka ikinä, pyydetty on mutta en ole lähtenyt muihin koskaan mukaan.)

Se, mikä mua ärsyttää, on se, että kukaan ei halua kuulla tästä mitään, kukaan ei halua tilata yhtään mitään, kukaan ei edes vastaa kun kutsun kotikutsuille. Ihan sama sillekin, vaikkei kukaan haluaisikaan tilata mitään, mutta olisi nyt edes kiva kun kuuntelisivat ja ennen kaikkea vastaisivat jotain. Mutta ei. Ärsyttää sekin, että ne pari vastausta jotka olen saanut, on tullut sellaisella naureskeluasenteella, ihan kuin olisin heidän mielestään joku maailman suurin idiootti jolle voi nauraa suoraan päin naamaa...

Työpaikalla on kahvipöydällä kymmeniä brosyyrejä milloin mistäkin mauste-, rasva-, muovikippu-, kynttilä-, meikki-, kahvinkeitin-, laihdutus- yms.yms.yms firmasta ja ihan jokaiselle näyttää ostajia riittävän. Mun vaihtoehdolle sen sijaan vain hymyillään vinosti tai ei kiinnostuta ollenkaan.

:(

Eniten kai tässä kaikessa ärsyttää se, että mulla ois intoa ja tsemppiä tähän hommaan, mutta kaikki kuivuu hissukseen kasaan, kun ei tässä nyt ihan yksin voi edetä saati menestyä millään tavalla. Ilmeisesti kyseessä on joku mun henkilökohtainen ominaisuus, en kai osaa olla riittävän vakuuttava tai hyvä myyjä, joten mua ei ota kukaan vakavasti. :(

Ahdistaaa, ärsyttää, turhauttaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän