ryyppämisen jälkeen hoikempi
Onko muilla näin. Käy juopottelemassa ja muutama päivä ollaan muutama kilo solakampia ja turvotukset poissa? Olin siis vapun aattona juhlimassa ja nyt vaatteet roikkuu päällä ja vatsa on litteämpi. Nesteitähän ne on mutta käykö muillakin näin? Olen jalkojen turvotuksen vuoksi miettinyt kuuluisiko minulle nesteenpoisto lääkkeet ja nyt tuntuu taas ettei olisi huobo idea, pitänee keakuatella lääkärin kanssa
Kommentit (19)
Vatsa menee löysälle. Ni voi olla heikompi olo
Krapulassa ei pysty syödä mitään ja oksentaa vaan, mahdollisesti myös maha sekaisin joten kyllä se paino putoaa. Sama kuin käyttäisi olsennustautia laihdutuskeinona.
Niin en tosiaan juo kuin pari kertaa vuodessa, ja eilisen päivän olen tasan syönyt syönyt juonut nukkunut ja syönyt :D en siis kertaakaan oksentanut. Ja ei, en kuvittele. Yleensä maha pömpöttää, nyt litteä
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:50"]Alkoholi lihottaa. Sori vaan mut yhen illan aikana saattaa juomista tulla helposti 2000kcal. Kuvittelet vain.
[/quote]
No höpö höpö. Minä ainakin olen ollut hoikimmillani niinä ajanjaksoina kun on tullut juotua useammin, ei pelkkä juominen ketään lihota. Tai ainakaan kaikkia, vähemmän fiksut vaan uskovat sokeasti kaiken.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:52"]
Krapulassa ei pysty syödä mitään ja oksentaa vaan, mahdollisesti myös maha sekaisin joten kyllä se paino putoaa. Sama kuin käyttäisi olsennustautia laihdutuskeinona.
[/quote]
Entä jos ei ole krapulaa? Pystyy syömään normaalisti.
Kyllä mullakin on alkoholin juonnin jälkeen aamulla maha tosi litteä! Äkkiä se palautuu kyllä.
Et ole sitten syönyt mitään, juonut vaan?
Mulla on aina noin. Eikä ole krapulaa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:59"]Kyllä mullakin on alkoholin juonnin jälkeen aamulla maha tosi litteä! Äkkiä se palautuu kyllä.
[/quote]
Mullapa on joka aamu maha litteä, ihan ilman alkoholia.
tod.näk. syömisissä on eroa muihin päiviin. esim. ei puuroa, ruisleipää, vehnäsämpylää tms. mitkä useilla laittaa vatsan pömpöttämään. rasvanen snagariruoka laittaa vatsan toimimaan ja paska tunkee suolesta pihalle.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:59"]Et ole sitten syönyt mitään, juonut vaan?
[/quote]
Voi kyllä syötiinkin todella hyvin :)
Alkoholi on diureetti eli poistaa nestettä kehosta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:01"]tod.näk. syömisissä on eroa muihin päiviin. esim. ei puuroa, ruisleipää, vehnäsämpylää tms. mitkä useilla laittaa vatsan pömpöttämään. rasvanen snagariruoka laittaa vatsan toimimaan ja paska tunkee suolesta pihalle.
[/quote]
Meillä oli vappupiknik etukäteen eli pitsaa, sipsiä, karkkia, piirakaa, tuulihattuja ym kaikkea turvottavaa :D eilinen meni melkein saMoissa merkeissä. Mutta eipä mitään, jos muillakin samaa :) nyt alkaakin jo salaatti maistumaan!
Alkoholi poistaa nestettä kehosta eli tottahan tuo on, mutta ei se laihduta. Krapulahan on isolta osin nestehukkaa.
Joo varmaan lähtee niin paljon nesteitä kehosta. Aika hassua vaan kun syön tipallisena päivänä ja sen jälkeen tavallista enemmän.
Minä ku tiputin paino tässä kuukaudessa 12kg. On tulku otettua paljon enemmän kuin ennen. Kyllä tolla olut kuurilla äkkiä laihuttaa...
Alkoholi poistaa nestettä kehosta, joten näyttää normaalia hoikemmalta.
Nestehukkaa. Todellisuus on se mitä on 3 pvää ryyppäämisen lopettamisen jälkeen.
Alkoholi lihottaa. Sori vaan mut yhen illan aikana saattaa juomista tulla helposti 2000kcal. Kuvittelet vain.