Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Älä jää kotiin makaamaan, keksi jotain kivaa ja lähde liikkeelle"

Vierailija
09.01.2022 |

Tietävätkö näitä neuvoja jakavat miltä tuntuu, jos joka päivä vapaa-ajan täyttäminen on yhtä keksimistä ja ajan kuluttamista? Näitä neuvoja jaellaan yksinäisille, masentuneille tai tylsyyttä ym apatiaa valittaville. Ihan hyviä neuvoja joo ja toimiikin ajoittain, mutta jos koet että näin on vaan jatkettava päivästä toiseen hamaan tulevaan asti niin kyllä ne voimat jossain vaiheessa loppuvat. Vai mitä mieltä muut yksinäiset tylsistyneet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai iäkkäille keskellä koronapandemiaa. Oma vanhempani kyllä menisi uimaan, kahvioon kahville, ostoskeskuksiin, ystäviä tapamaan, mutta iän ja sairauksien vuoksi tåmä olisi hyvin todennäköisesti hänet tappavaa.

Vierailija
2/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuttu makaa vaan kotona. Sitten passiivis-aggressiivisesti hyökkää siitä että joutuu ja on vain kotona. Ratkaisu: älä ole aina kotona, mene jonnekkin jos jatkuva kotona olo niin ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen kävelylenkki ulkona toki virkistää, mutta kyllä sitä elämässä pitää muutakin sisältöä olla ei se ulkoilu yksinään auta tylsistymiseen.

Vierailija
4/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treidaaminen ja veikkauksen pelit???

Vierailija
5/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäinen kävelylenkki ulkona toki virkistää, mutta kyllä sitä elämässä pitää muutakin sisältöä olla ei se ulkoilu yksinään auta tylsistymiseen.

Niimpä, minulle jopa työterveyshoitaja ehdotti ystävän kanssa lenkkeilyä (en mitenkään olisi itse keksinyt...) kun sain huonohkot tulokset hyvinvointikyselyssä ja pintapuolisesti kerroin mikä on. Tietenkin hän yritti jotain keksiä ja "lohduttaa" mutta kahdesta ystävästäni toinen asuu n 40km päässä ja toinen 300km.. Ap

Vierailija
6/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ei ole hyvä makailla ja katsella tyhmiä tv-ohjelmia, niin silloin sitä ei pidä tehdä.

Ylös, ulos ja lenkille, on vanhaa viisautta, joka pätee vieläkin.

Vierailija
7/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä, minulle jopa työterveyshoitaja ehdotti ystävän kanssa lenkkeilyä (en mitenkään olisi itse keksinyt...) kun sain huonohkot tulokset hyvinvointikyselyssä ja pintapuolisesti kerroin mikä on. Tietenkin hän yritti jotain keksiä ja "lohduttaa" mutta kahdesta ystävästäni toinen asuu n 40km päässä ja toinen 300km.. Ap

Eikö se keksinyt ehdottaa että etsit uuden ystävän lähempää?

Vierailija
8/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä joka sairautensa takia jaksaisi vaan puolen tunnin lenkin ja itsekin vain jonkun tunnin lenkin. Kyllä siinä nyt jotain muutakin pitäisi olla päivälle. 

Vierailija
9/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yksinäisenä koen että on tosi raskasta tsempata yksinään päivästä toiseen ja yrittää löytää merkityksiä ja iloa. Joskus jaksaa hetken mutta se hiipuu aina pois. Ei ihmisen ole tarkoitus olla itseriittoinen. Se tuntuu todella vaan ajan kuluttamiselta, että täytänpä tämän hetken jollain pikku tekemisellä kun en saa sitä mitä kaipaan (merkityksellisiä kohtaamisia, isompia elämäntapahtumia kuten perheenperustaminen tms). Nyt korona-aikaan vaihtoehdot on vieläpä lähinnä olla kotona.

Vierailija
10/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kengätkin liian huonot ja sää sopimaton.

Tekosyitä löytyy aina jos mitään ei halua itse tehdä. Tyytyväisyyttä ei voi ottaa pilleripurkista. Sitä saadakseen täytyy omaa toimintaa ja ajattelua muuttaa. Eli, alkaa ryhtymään!

Vierailija
11/11 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kengätkin liian huonot ja sää sopimaton.

Tekosyitä löytyy aina jos mitään ei halua itse tehdä. Tyytyväisyyttä ei voi ottaa pilleripurkista. Sitä saadakseen täytyy omaa toimintaa ja ajattelua muuttaa. Eli, alkaa ryhtymään!

Kengät on oikein hyvät ja löytyypä joka säälle sopivatkin, kun on ollut helposti ja vaivattomasti ratkaistavissa tämä ongelma. Jos aina vaan ryhtyy ja yrittää niin olisi mukavaa että joskus se tuottaisi pidempiaikaista tulosta eikä niin että taustalla aina vaan se sama vanha tilanne. (Vähän kuin nuo kengät, kun aikani etsin niin löytyi sopivat ja niillä hyvä kävellä) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi