Miten voi 35-vuotias ihminen olla näin lapsellinen?
Hohhoijaa.. juttelin tuossa vanhan kaverini kanssa. Meillä molemmilla on noin 10-vuotiaat lapset.
Keskustelu meni jotenkin näin:
"Ai teillä sitten saman ikäinen.. onpa kiva"
Kaveri : "Ei puhettakaan että olisivat tekemisissä"
(Minä luulin että hän tarkoittaa välimatkaa tms)
"Hih, Joo asutte vähän kauempana, ei nuo varmaan samaan kouluun ihan satu.. "
Kaveri "Ei kun siis muuten"
Minä: Ai.. kyllä meillä ainakin kavereita kaivattaisiin mielellään ennen kun se tässä alkaa tuo teini-ikä kolkutella.
Kaveri : Joo mutta siis eivät oo tekemisissä etkö muista mitä sä teit mulle sillon (hullut raivoamiset)
Minä: No enpä muistanutkaan tuota, vanha asia ja miten se lapsiin liittyy?
Eli jos vanhemmilla on erimielisyyttä, esiteini-ikäiset pennut ei voi leikkiä/hengailla keskenään. Jees..
Ja tämä "kamala teko" oli sitä ilmeisesti kun peruutin yhdet synttärit, ja hänellä oli samaan aikaan illanvietto, eikä päässytkään meille yöpymään ja firman pikkujouluihin..
Kommentit (10)
No, ette ole olleet ilmeisesti tekemisissä sataan vuoteen, niin miksi lapset siis olisivat?
Vai oletteko tekemisissä vain silloin, kun sinä haluat jotain esim. lapsellesi seuraa?
Eli olet kiusannut tätä "kaveria" pienenä ja nyt ei halua, että lapsenne ovat tekemisissä, ja ihmettelet sitä?
Mä en ymmärtänyt sanaakaan tästä. Oliko siis niin, että sun mielestä sun kaveri on lapsellinen kun ei pidä susta enää, eikä sen takia jaksa alkaa tutustuttaa lastaan sun lapsen kanssa?
Jos et aiemmin edes tiennyt että "kaverillasi" on 10-vuotias lapsi, niin ettehän te ole tekemisissä muutenkaan. Tämä tyyppi ei halua olla yhteyksissä kanssasi, hyväksy asia. Ei sillä väliä mikä on syy.
Miksi edes keskustelette, jos välit ovat tuollaiset?
Hohhoijaa.