Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Dressfirst -nettikaupasta?

Vierailija
02.05.2015 |

Olen miettinyt hääpuvun ostamista Dress first-nettisivustolta, onko kellään kokemuksia kyseisistä sivuista? Kuinka nopeaa toimitus oli, entä mekon laatu, koko? Kaikki nämä kiinnostaa :) Kiitos jo etukäteen :)

http://www.dressfirst.fi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun kukaan ei ole vastannut.

Vierailija
2/4 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse jo tilannut? Tai saanut vastausta muuulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta? Tai jostain muusta vastaavasta postimyynti-firmasta kokemusta?vbridal,light in the box, jjhouse?

Vierailija
4/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Dressfirstilta häämekon omien mittojen mukaan.

Parisen viikkoa meni, että se toimitettiin mulle. Laatu on hyvää. Vaikka mekon hinta oli melko edullinen, pikkuisen reilun satasen, niin laatu on hyvä ja oikein kaunis mekko sieltä saapui. Mekko on kuvan kaltainen ja satiininauhakin on oikean värinen. Näpyttelin omat mitat tilaukseen ja maksoin pois samantien. Mekko istuu päälle ja mekko on tosiaan tehty omien mittojen mukaisesti. Ihan vähän saa ehkä kainaloiden alta kaventaa, mutta muuten istuu täydellisesti! Helpompi kaventaa, kuin isontaa.

Tullejakaan ei tarvinnut mahottomasti maksaa. Sekin hoitui kätevästi. Sain kuljetusfirmalta sähköpostia ja laitoin heille omat tiedot. Seuraavana päivänä oli tullilasku sähköpostissa ja sen kun maksoi pois, mekko tuli viikon sisällä perille. :)