Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin aikaan sinua himottaa eniten?

Vierailija
01.05.2015 |

Iltasanomien mukaan naisilla himottaa myöhään illalla ja miehiä aamulla. Taidan sitten olla mies...

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1430265072357.html

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ja olen mies. Aamupano olisi aina kiva.

Vierailija
2/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla ja yöllä, olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:38"]

[/quote]

Mun exää ei kiinnostanut aamupanot ollenkaan. Olispa mies, joka haluaa aamulla puuhiin.

-ap

Vierailija
4/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heti herätessä on ihanan rento olo ja nainen olen.

Vierailija
5/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla. En ole aamuihminen eikä panohommat kiinnosta lainkaan silloin. Mies kyllä herää tietenkin miehille tyypilliseen tapaan kanki kovana, ja joskus armosta annan, mutta usein en jaksa. Olen pahalla tuulella aamulla, ja kun mies painautuu selkää vasten vonkaamaan, niin että se seisokki painautuu vaativasti, tekee mieli tukehduttaa se äijä tyynyllä. Ei paneta ei. 

Ainakaan se ei enää herätä aamuyöllä ja kuiskaa, että häntä panettaa. Viimeksi sanoin, että no vedä kätees! Yö on nukkumista varten. 

Vierailija
6/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:38"]

[/quote]

Mun exää ei kiinnostanut aamupanot ollenkaan. Olispa mies, joka haluaa aamulla puuhiin.

-ap
[/quote]
Mulle käy aina.
2

Vierailija
7/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Vierailija
8/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhään illalla, varsinkin jos ilta on venynyt ja pitäisi olla jo nukkumassa niin tottakai silloin iskee ihan älytön panetus. Varsinkin kun mies painautuu mun paljasta ihoa vasten nukkumaan.. Koitapa siinä sitten nukkua.

Vierailija
9/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kymmenessä vuodessa 

Vierailija
10/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seksipalstalle

Vierailija
11/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän iltaisin, mutta mikä aika vuorokaudesta käy. Musta on ihana herätä siihen, kun mies koskettelee. Ja olen valmis seksiin miltei aina. Niin ja nainen olen.

Vierailija
12/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-14 välillä eli keskellä päivää. Auttamattoman aamu-uninen ja iltaisin kiukkuinen kun pitäisi saada nukutuksi, jos mies erehtyy vonkaamaan kun olen nukahtanut tai juuri nukahtamassa niin saa lähinnä nyrkistä. Joskus tuli tyttöporukassa tästä puhetta niin ei kyllä kellään enää iltakymmenen jälkeen ollut muu kuin riittävät yöunet mielessä kun aamulla herätyskello pärähtää viiden ja kuuden välissä.

Mikähän noiden vastaajien perhe- ja työtilanne on? 25v lapsettomia edustusrouvia joilla Fifin ulkoiluttamisen hoitaa taloudenhoitaja tms. vai 30v kolmen lapsen duunariäitejä. Kyllä itseä halutti lapsettomana ja nuorena pitkin päivää, varsinkin jos ei tarvinnut herätä aikaisin, nyt haluaisi lähinnä nukkua pitkin päivää.

Vierailija
13/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivästä iltapäivään, siis valoisaan aikaan. Myöhään illalla tai aamuvarhaisella ei. Tosin  meillä liki kaikki seksi on myöhään illalla. Olen silloin uninen ja siksi jopa vähän hysteerinen. Siis alan yöllä liika helposti nauramaan. Seksi ei tunnu yöllä yhtä hyvältä, kuin hermot koomassa. No, lapsiperhe on, joten päiväseksi on erittäin harvinaista valitettavasti. Nainen 40 v

Vierailija
14/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni luki tuon juuri hetki sitten mulle :D Ja tosiaan mun tekee mieli eniten illalla, miehen aamulla.

Yleensä harrastetaan illalla tai yöllä, harvemmin aamulla. Joskus myös päivällä jos lapset nukkuu samaan aikaan päiväunet. Eli yksinkertaisesti yleensä silloin kun vaan ehditään ja pystytään :) En ole tosiaan aamuihminen toisin kuin mies, ja nykyään tietysti helpompi harrastaa illalla kun lapset on varmasti nukkumassa. Mies menee aamuvarhaisella töihin ja joskus harvoin saattaa herättää peuhuaamaan (koska on joko myöhässä tai tietää miten aamu-uninen olen). Nukkumaanmeno sen sijaan onnistuu harvoin niin ettei onnistuta kiihottaa toisiamme touhuihin, ja jos menenkin miestä myöhemmin nukkumaan niin usein havahtuu siihenkin ja ollaan työntouhussa. Meillä harrastetaankin lähes päivittäin tai useampi kerta päivässä.

Vierailija
15/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja numero 15. perhetilanne on sellainen että lapset 1v ja 2v. Olen töistä hoitovapaalla mutta meidän seksielämämme ei ole juurikaan muuttunut koko suhteen aikana vaikka töissä kävinkin ennen lapsia. Ainoastaan että ei tarvinnut odottaa että lapset on nukkumassa joten harrastimme useammin myös päivällä :)

Vierailija
16/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, eniten iltaisin. M.

Vierailija
17/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten iltapäivällä. Mutta myös aamulla ja illalla.

Vierailija
18/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipäivällä, kahvitunnilla.

Vierailija
19/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:43"]

Ei ikinä.

[/quote]

Onneks miehes tajus lähteä himokkaan tiukkapillun matkaan.

Vierailija
20/20 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä ja suht aikaisin illalla. Viimeistään kymmenen aikaan alkaa nukuttaa liikaa. Aamu ok, jos herätään myöhään. Nainen olen :)