Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saa lähiaikoina kokea elämänsä yllätyksen.

Vierailija
01.05.2015 |

Olen vuokrannut itselleni asunnon sekä pikkuhiljaa kalustanut sen. Pikkuhiljaa olen myös vienyt tavaroitani sinne. Kun se on täysin kalustettu ja valmis, pakkaan loput kamani ja lähden.
Tännepähän jää ihmettelemään mistä ne puhtaat sukst ilmestyi laatikkoon.
Ens viikolla tämä tapahtuu.
Mun mitta on nyt täys. Kiitos ja hei.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:16"]Olen vuokrannut itselleni asunnon sekä pikkuhiljaa kalustanut sen. Pikkuhiljaa olen myös vienyt tavaroitani sinne. Kun se on täysin kalustettu ja valmis, pakkaan loput kamani ja lähden.
Tännepähän jää ihmettelemään mistä ne puhtaat sukst ilmestyi laatikkoon.
Ens viikolla tämä tapahtuu.
Mun mitta on nyt täys. Kiitos ja hei.
[/quote]Samaa olen itsekin suunnitellu. Onnea uuteen elämään!

Vierailija
2/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille kävi joskus melkein noin. 

No, äiti hoiti pyykit pari kuukautta ja sitten olikin jo uusi muija talossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainen nyt sitten kovinkin asiallista ja aikuismaista?

Miksi et voi sanoa suoraan, että haluat erota? Rehellisesti ja mutkattomasti. Miksi pitää "puukottaa selkään"?

Vierailija
4/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ilmeisesti oo lapsia?

Vierailija
5/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko sisustukseen jo uusi sängynlämmitinkin?

Vierailija
6/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla aika yleistä kun olen ennenkin vastaavaa lukenut

Vierailija
7/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:23"]Kaverille kävi joskus melkein noin. 

[/quote]Näinhän se pukkaa useimmiten miesten kohdalla käymään. Nainen luulee että kun lähtee, niin se on muka suurikin shokki miehelle. Tosiasiassa mies hädin tuskin edes huomaa ja sitten kun huomaa, hommaa äitinsä avuksi niin kauaksi aikaa, kunnes löytää uuden naisen.

Vierailija
8/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:25"]Kuuluuko sisustukseen jo uusi sängynlämmitinkin?
[/quote]

Uusi peitonheiluttaja on jo valmiina ;)

Vierailija
9/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut suoraan useita kertoja, ei mene jakeluun vaikka lupaa muuttua. Tsemppaa päivän kaks ja sit sama homma taas. Nyt en enää keskustele. Ei olla naimisissa.
Lapsi on, kohta 12v.
Uutta miestä ei ole, eikä tule.
Jos muws haluaa ottaa itselleen uuden pesukoneen ja tiskarin, niin siitä vaan. Ei kiinnosta.
Ap

Vierailija
10/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:23"]Kaverille kävi joskus melkein noin. 

[/quote]Näinhän se pukkaa useimmiten miesten kohdalla käymään. Nainen luulee että kun lähtee, niin se on muka suurikin shokki miehelle. Tosiasiassa mies hädin tuskin edes huomaa ja sitten kun huomaa, hommaa äitinsä avuksi niin kauaksi aikaa, kunnes löytää uuden naisen.
[/quote]

Mun nykysen miehen ex teki noin sit suuttu kun mies möi talon ja löysimme toisemme puoli vuotta heidän eron jälkeen.

Vierailija
11/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:16"]

Olen vuokrannut itselleni asunnon sekä pikkuhiljaa kalustanut sen. Pikkuhiljaa olen myös vienyt tavaroitani sinne. Kun se on täysin kalustettu ja valmis, pakkaan loput kamani ja lähden. Tännepähän jää ihmettelemään mistä ne puhtaat sukst ilmestyi laatikkoon. Ens viikolla tämä tapahtuu. Mun mitta on nyt täys. Kiitos ja hei.

[/quote] mun ei tarvinnut noin tehdä, mihin sitä omasta kodista lähtee

Vierailija
12/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun mies sit on tehny? Lähteekö lapsi sun mukaan vai jääkö miehelle?

Vierailija
13/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tehnyt noin ja KYLLÄ eksän äiti teki safkat ja pesi pyykit. Asuvat samassa rapussa. Oli niin hirveetä katsoa miten oma mies on niin avuton etten vaa enää kestänyt. Sama meno jatkuu kuulemma vieläkin. Äijä kohta 30v

Vierailija
14/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:05"]Olen myös tehnyt noin ja KYLLÄ eksän äiti teki safkat ja pesi pyykit. Asuvat samassa rapussa. Oli niin hirveetä katsoa miten oma mies on niin avuton etten vaa enää kestänyt. Sama meno jatkuu kuulemma vieläkin. Äijä kohta 30v
[/quote]surullista miten jotkut on niin avuttomia. Aikuiset ihmiset

Vierailija
15/15 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:24"]

Onko tuollainen nyt sitten kovinkin asiallista ja aikuismaista?

Miksi et voi sanoa suoraan, että haluat erota? Rehellisesti ja mutkattomasti. Miksi pitää "puukottaa selkään"?

[/quote]

Entä jos mies on sitä tyyppiä, joka heittäytyy vittumaiseksi sen jälkeen, kun nainen ilmoittaa erosta? Ja sellaisen kanssa pitäisi asua siihen asti, että asunto löytyy? Ihan järkeväähän tuo on, että hommaa asunnon ja kun lopulta sanoo, että eiköhän tämä laavstoori ollut tässä, niin nostaa samantien kytkintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän