Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden puolisolla hyödyllinen ammatti, miten se näkyy parisuhteessa

Vierailija
08.01.2022 |

Tekeekö talonrakentaja remppaa, kokki ruokaa, parturi koko perheen leikkaukset, juristi asiakirjat? Vai jääkö just nuo tekemättä, kun vapaalla ei huvita?

Ja miten se, ettei se ammattilainen koe, et perhe käyttää hyväksi ja teettää ilmasta työtä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttimieheni remppasi meille ruttuisen omakotitalon kuntoon. Kohta on asuttu tässä 10 vuotta.

Vierailija
2/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-kokki tykkäsi tehdä aina ruoat, ei tykännyt tiskata. Pukuompelija korjasi napit ja vaihtoi vetoketjut. Ylipäätään, se teki joka mielestään osasi paremmin (se syö oikeasti sydämmestä kun katsoo toisen räpellystä) tai sitten maksetaan yhdessä ulkoistuksesta tai jaetaan jäljelle jäävät tehtävät jollain reilulla systeemillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen se, jolla se hyödyllinen ammatti ja kyllähän mä teen kotona siihen liittyvät työt. (Rakennusala)

Ongelmaksi tulee lähinnä omaiset ja tutut, jotka kuvittelevat, että teen heillekin ja tietty ilmatteeksi tai kahvipaketin hinnalla viikonlopun töitä.

No en tietenkään tee ja tylyn maineenhan siitä on saanut, mutta eipä haittaa.

Vierailija
4/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ydinperheen ulkopuoliset maksaa joko rahalla tai kestityksellä. Pyytämättä saattoi myös tarjota apua, aika harva meidän suvuissa itsestäänselvyytenä toisen ammattitaitoa hyödyntää. Verottaja ei ehkä kuullut näistä palkkioista.

Vierailija
5/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemää taidetta löytyy seiniltä.

Vierailija
6/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hammaslääkäri, työskentelee yksityisellä klinikalla. Perheen hampaat hoituu sekä vanhempien, se etu ainakin on. Siis maksutta.

Vierailija
7/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitajavaimoni hoitaa lapsemme.

Vierailija
8/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on rikas kuin sika. Näillä mennään.

Vierailija
9/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kun parisuhde voi hyvin, tuo on etu vain. Mutta jos ero tulee, voi toinen katkeroitua ja alkaa miettiä, mitä rahanarvoista työtä on tullut tehtyä perheen eteen.

Vierailija
10/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pitkään kun parisuhde voi hyvin, tuo on etu vain. Mutta jos ero tulee, voi toinen katkeroitua ja alkaa miettiä, mitä rahanarvoista työtä on tullut tehtyä perheen eteen.

Tuskin, silloin kun nuo työt tehtiin, oltiin liitossa ja välitettiin kumppanista ja koko perheestä.

Työt on tehty sen aikaisen elämän vuoksi ja tarpeesta ja yhteiseksi hyväksi.

Kyllä erossa on se tunnepuoli rankin asia jota joutuu suremaan.

Vierailija
11/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rakennusmestari. suurin etu on se, että remppamme tekee parhaimmat virolaiset ammattilaiset, mitä on. Kaikki jälki on priimaa.

Vierailija
12/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on rikas kuin sika. Näillä mennään.

👍😄👍

Vierailija
13/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on taitava kiinteistönhoitaja. Osaa monia asioita. Pitää kotona vaimon tyytyväisenä. Ja töissä asiakkaat.

Vierailija
14/14 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, silloin kun nuo työt tehtiin, oltiin liitossa ja välitettiin kumppanista ja koko perheestä.

Työt on tehty sen aikaisen elämän vuoksi ja tarpeesta ja yhteiseksi hyväksi.

Kyllä erossa on se tunnepuoli rankin asia jota joutuu suremaan.

Mä oon tavannut monta remppamiestä, jotka on katkeria kunnostamastaan kodista, josta akka puolet vei.

Leipurinaisia en oo tavannut, joita suututtaisi kaikki leivotut pullat ja kakut. Ehkä siksi, että se työ on jo kadonnut eikä sitä sillä hetkellä voi enää rahaksi muuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan