Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun en pidä avomieheni kavereista? Viikonloput ovat hankalia

Vierailija
01.05.2015 |

Oma kaveriporukkani on sekalainen seurakunta, kaikki tulevat hyvin juttuun keskenään ja ollaan iloisesti yhdessä isossa porukassa. Avomieheni ystäväporukka on täysin erilainen. Siellä miehet ovat keskenään pelaten änäriä yms ja olettavat että naiset ovat sitten keskenään. Ja mä en kertakaikkiaan vaan löydä mitään puhuttavaa niiden naisten kanssa. Elämme täysin eri aaltopituudella ja olemme kiinnostuneita täysin eri asioista.
Ongelmia tuottaa viikonloput ja kesällä esim. juhannus. Olisi kiva viettää juhannusta avomiehen kanssa, mutta en vain kestä hänen kavereitaan parin päivän ajan saaressa, mistä en pääse mitenkään pois. Jos sinne menen niin olen totaaliyksinäinen koko juhannuksen. Minun ystäväporukkani on avomieheni mielestä ihan ok, mutta toki on mieluummin omien ystäviensä kanssa.
Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Miten ratkaisitte asian?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin ilman omaa kokemusta ehdottaisin, että joka toinen vuosi menette sun kavereiden kanssa juhannuksena ja joka toinen miehen kavereiden kanssa. Muutoin tuskin tarvii päivätolkulla kavereiden kanssa olla?

Vierailija
2/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonakin voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:33"]Kotonakin voi olla.
[/quote]

Kuka haluaa viettää juhannuksen KAHDESTAAN ja lisäksi vielä KOTONA? Ohis

Vierailija
4/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa haarasi jokaiselle niistä. Eivät halua enää tulla käymään

Vierailija
5/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:33"]Kotonakin voi olla.
[/quote]

[/quote]
Mun mies.

Vierailija
6/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:33"]Kotonakin voi olla. [/quote] Kuka haluaa viettää juhannuksen KAHDESTAAN ja lisäksi vielä KOTONA? Ohis

[/quote]

Minä haluan ja lisäksi vielä YKSIN.

Vierailija
7/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:33"]Kotonakin voi olla.
[/quote]

[/quote] Minä ja lapseni

Vierailija
8/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten miehen kaverit on aina niin pahamaineisia? Mun kavereitten muijat ei siedä mua yhtään, vaikka kaverit itse tykkää musta tosi paljon.

Vierailija
9/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:44"]Mitä varten miehen kaverit on aina niin pahamaineisia? Mun kavereitten muijat ei siedä mua yhtään, vaikka kaverit itse tykkää musta tosi paljon.
[/quote]

Johtuisikohan siitä että kutsut niitä muijiksi

Vierailija
10/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla vielä hyvin nuori. Teinimäisiä ongelmia moiset.

Vierailija
11/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä täytyy sitten toteuttaa tuo joka toinen vuosi-periaate.
Meillä ei siis ole kyse mistään etteikö joku sietäisi toista (tai en tietenkään voi puhua avomieheni ystävien puolesta) enemmänkin siitä, että yhteistä puhuttavaa/tekemistä ei löydy ja tunnelma on hyvin väkinäinen ja vaivaantunut. Tunnen oloni myös hyvin ulkopuoliseksi koska keskenään nuo kaikki tulevat kyllä hyvin toimeen. Ehkä mussa on vaan sitten jotain vikaa :/

Ap

Vierailija
12/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:44"]Mitä varten miehen kaverit on aina niin pahamaineisia? Mun kavereitten muijat ei siedä mua yhtään, vaikka kaverit itse tykkää musta tosi paljon. [/quote] Johtuisikohan siitä että kutsut niitä muijiksi

[/quote]

No en kun täällä vaan. En jaksanut kirjoittaa tyttöystävä.

Vierailija
13/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:46"]Ap taitaa olla vielä hyvin nuori. Teinimäisiä ongelmia moiset.
[/quote]

Olemme kaikki 23-26. Nuoria kyllä, mutta ei sentään teinejä.

Ap

Vierailija
14/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne juhannukset on niin vaivaannuttavia, niin onko niihin pakko osallistua? Mene vaikka omien vanhempiesi mökille siksi aikaa, sillähän siitä pääset.

Meillä ei ole noita ongelmia, kun ei oikein kummallakaan ole kavereita :-)

Vierailija
15/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin oksettaa kemut joissa vieraat jaotellaan sukupuolen perusteella. Jos sellainen tilanne tulee eteen lähden litomaan. Voisin tietysti tulla kaapista ja mennä rohkeasti vaan muiden miesten seuraan mutta en uskalla. Naisten seuraan en tosiaankaan mene joten lähden siis litomaan.

Vierailija
16/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä menet omien kavereidesi kanssa juhannuksena, ja mies omiensa. Miksi aina pitää elää toistensa taskuissa? Suurempi ongelma on se, jos kaksi päivää seitsemästä on joka viikko ongelmia.

Vierailija
17/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä hyvin, muakin rasittaisi tollainen jaottelu. Miksei voida hengata vaan porukalla? Kaikkein pahimpia on ne kaveripiirit joissa automaattisesti oletetaan että esim. mökkireissuilla naiset "touhuaa", tekee ruokaa ja siivoaa samalla kun miehet saunoo ja juo kaljaa, korkeintaan grillaa.

Vierailija
18/18 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tässä olla kyse siitä, että miehesi kaverit eivät pääse ilman tyttöystäviään minnekään? Tyttöystävät ovat ehkä mustasukkaisia ja haluavat tulla mukaan, mutta heille riittää, että ovat paikalla? Miehet saavat olla keskenään, mutta vain valvovan silmän alla. Miehet taas haluavat olla nimenomaan omien kavereidensa kanssa eivätkä näiden tyttöystävien kanssa.