Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liitoskivut pahemmat kuin edellisen synnytyksen ponnistusvaihe

Vierailija
01.05.2015 |

Okei, myönnän että epiduraali toimi niin mainiosti että ponnistus oli lähes kivuton, tunsin vain epämääräistä poltetta ja kirvelyä ja kesti vain 11min avotarjonnasta huolimatta, mutta tuntuu silti hassulta että nyt rv34+5 sattuu koko ajan enemmän kuin tuolloin.
Eikä mikään Panadoli auta... tai no, lievittää se ehkä vähän. Kehtaiskohan pyytää Panacodia ensi viikolla neuvolalääkäriltä, jos öisin pääsisi edes vessaan ilman että on kyyneleitä silmissä kivun takia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla sama ongelma?

Vierailija
2/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä myös kivuliaita supistuksia. Liitoskipuja ,pahaolo välillä ,selkään sattuu ,närästää jatkuvasti .olen koko ajan kotona sattuu kamalasti ja olen viikolla 34+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä viikkoja kuitenkin yli 41 mutta sängystä nouseminen sattuu järkyttävästi... Toinen myös ja ensimmäisessä ei ollut mitään kipuja odotusaikana...

Vierailija
4/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:34"]Sama ongelma täällä myös kivuliaita supistuksia. Liitoskipuja ,pahaolo välillä ,selkään sattuu ,närästää jatkuvasti .olen koko ajan kotona sattuu kamalasti ja olen viikolla 34+3
[/quote] Auts :( minäkin oksennan satunnaisesti edelleen, ja nnärästys on helvetillinen välillä... onneksi ei kestä monta viikkoa enää.

Vierailija
5/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:36"]Sama ongelma täällä viikkoja kuitenkin yli 41 mutta sängystä nouseminen sattuu järkyttävästi... Toinen myös ja ensimmäisessä ei ollut mitään kipuja odotusaikana...
[/quote] Voi ei :( Toivottavasti pääset helpolla symnytyksessä!

Vierailija
6/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joka raskaudessa sama ongelma ja kivut alkavat viikkoon 10 mennessä ja alamäki on hurja. :/ Kannattaa pyytää lääkitystä, jos ei meinaa kunnolla päästä edes vessassa käymään, sillä loppuraskaudessa voi ottaa muutakin kuin Panadolia (tai näkkileipää, jolla on tasan yhtä suuri vaikutus kuin Panadolilla).