Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; elämä taisteluna

Vierailija
30.04.2015 |

Minulla on paljon harrastuksia, mutta en oikeastaan nauti niistä, vaan odotan kotiinpääsyä, että pääsen taas nettiin ja vähän pelaamaan vanhoja videopelejä. Monesti katselen kelloa ja mietin "Joko tämä paska voisi loppua?" Nautinto tulee siitä, kun on sitten harrastuksen myötä oppinut ja saavuttanut jotakin ja toki aina on pieni mahdollisuus, että sosiaalinen elämä paranisi. Pelatessa uuvun kyllä nopeasti ja minulle tulee ahdistava kiireen tunne, vaikka siihen ei ole hirveästi syytä. Se lienee peruja sellaisilta ajoilta, kun minulla oli enemmän etäopiskeluvelvoitteita. Näytöspaini, vanhojen videopelien videot, Ebayn surffailu videopelilöytöjen ja hamsteritarvikkeiden toivossa ja tietysti erotiikka tuovat ajanvietettä. Hamsterin kanssa en välttämättä seurustele kuin kerran viikossa, mutta ne kerrat ovat monesti sitäkin merkityksellisempiä ja hamsteri tuntuu koko ajan kesymmältä, vaikka käsittely on vähäistä.

Vasta pari päivää sitten tilasin hamsterille valjaat, joita en aio ikinä käyttää, mutta arvelin niiden olevan hauska koriste ja mukava näyttää niitä vaikka äidille tai muille ihmisille, mutta asunnossani ei käy muita kuin huoltomies ehkä kerran vuodessa ja vanhemmat vähän useammin. Muiden ihmisten olemassaolosta muistuttaa viikonloppuinen typerä korkokenkien kopina iltaisin. Jokunen kuukausi sitten havahduin siihen, kun siivoilin, ja kuulosti siltä kuin joku olisi alkanut hakkaamaan oveani raivona. En ollut uskoa sitä, mutta arvelin sen voineen todella tapahtua. Minua ahdistaa se, kun ihmiset testaavat ja koettelevat rajojani tavoilla, joita en ikinä käyttäisi toisiin ihmisiin ja pelkään samalla omia reaktioitani ja mahdollisten tekojen seurauksia. Osittain tästä syystä en myöskään pidä yöelämästä, koska se voisi johtaa johonkin nujakkaan,joukkue-urheillessa eräs paksu keski-ikäinen paskaläjä näki aiheelliseksi yrittää dominoida minua muun yleisön edessä pistämällä tassunsa ylävartalolleni ja työntämällä minua eri suuntiin, koska ei osannut kommunikoida suomessa käytettävillä kielillä ja vaikka olin fyysisesti paljon näyttävämpi ja voimakkaampi ilmestys, mutta tämä on kilttien kasvojen ja viattoman luonteen hinta. Olin aluksi niin hämmentynyt ja vielä hyvätuulinen, että annoin asian olla, mutta pian tapahtuman jälkeen käteni alkoivat täristä adrenaliinista ja aloin miettiä, miten konflikti voisi vielä kärjistyä ja koko päivä tuntui pilatulta. Naisetkin harrastavat joskus omanlaistaan dominointia, joka on vain verbaalista, ja jonka ideana on, että en voi vastata siihen aggressiivisesti kaikkien muiden osanottajien läsnäolon takia ja pelkäänkin, että minusta tehtäisiin pahis, kun vain puolustaisin itseäni verbaalisesti tai fyyisesti. Ehkä tuollainen ei satuttaisi niin paljon, jos minulla olisi omista perheenjäsenistä riippumattomia hellyyskokemuksia. Tuntuu jotenkin niin absurdilta, että saavuttaa hyviä juttuja ja käyttäytyy enkelimäisesti ihmisiä kohtaan, ja kiitokseksi universumilta saa joskus lieviä hyväksikäyttö- ja väkivaltakokemuksia.

Tänään tunsin myös erikoista viehätystä erääseen ulkomaalaiseen mieheen, josta olen oppinut pitämään ajan kanssa. Hänellä on sympaattiset kasvot ja jotenkin lempeä ääni; myös hauskankuuloinen vähän korkeaääninen nauru ja hän on hyvin kohtelias. Minulle tuli sellainen tunne, että haluaisin hänen olevan mukana elämässäni, vaikka en tiedä onko meillä mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Olisin varmaan aika myyty, jos olisin kohdannut tuollaisia ominaisuuksia jossakin naisessa ja nainen olisi sanonut minua hymyillen "hyväksi mieheksi" kuten tämä mies teki, joka ei monta sanaa suomea osaa. Ehkä hellät ajatukseni kohdistuvat sitten mieheen.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa vappua Mies 29v + 1v! 

Vierailija
2/4 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Samoin.