Olen 35 vuotias mies ja elän kuin 72 vuotias mummo
Kommentit (16)
Nytkö haluat positiivista myötätuntoa ja huomiota? Montako naisvihamielistä kommenttia on tullut jo tälle päivää kirjoitettua?
Vierailija kirjoitti:
Nytkö haluat positiivista myötätuntoa ja huomiota? Montako naisvihamielistä kommenttia on tullut jo tälle päivää kirjoitettua?
Ihme räksyttäjä.
Eli olet taitava käsitöissä joita myyt itse. Käyt aktiivisesti eri harrastuksissa ja kerhoissa sekä usein ystävien kanssa ulkona. Toisinaan kokoonnutte jonkun kotiin ottamaan salaa pikkukännit. Joka tapauksessa nautit paljon elämästäsi ja ystävästäsi sekä perheestäsi.
Tai siis sellainen minun mummoni on.
Saali, keinutuoli, kissa ja kuparipannu?
Monet ton ikäiset mummot on vetreitä ja vikkeliä. Ne harrastaa seksiäkin säännöllisesti.
Hienoa!!! Olet hyvässä asemassa. 2 krt/vko sulkapalloa, 2 krt/vko kehonhuolto, 5 krt/vko uinti. + lenkkeilyä. Seksiä 3-5 krt/vko. Matkustelua. Lasten ja lastenlasten tapaamisia. Hyvää ruokaa. Rentoa, mukavaa elämää. Tuohon ei monet sinun ikäiset pääsekään. Onneksia olkoon.
N72
Miten tuo mummoilusi käytännössä ilmenee?
Ap taitaa verrata itseään omaan mummoonsa, jolla ehkä on jo toinen jalka haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Saali, keinutuoli, kissa ja kuparipannu?
Puhut nyt jostain 40-luvun mummoudesta.
Äitini on 72 v. Hoitaa usein lapsenlapsia, tykkää askarrella mutta ei kudo sukkia. Mökkeilee ja veneilee paljon.
Kuulostaa hyvältä. Itse elin niin turvattomassa ympäristössä ensimmäiset 30 vuotta, että nyt kun saan olla rauhassa, niin en halua enää koskaan epävakaita ihmisiä elämääni sotkemaan, vaan tasaista ja rauhallista loppuelämää.
Äiti 72v tekee erilaisia työ- ja harrastusprojekteja, kuntoilee ja vesijuoksee, mökkeilee, sallittuna aikana kun ei ole koronoita tapaa tuttuja, käyttää videopuhelumahdollisuuksia. Menee autolla sinne tänne, hoitaa asioita. Pysytkö vielä mukana, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Äiti 72v tekee erilaisia työ- ja harrastusprojekteja, kuntoilee ja vesijuoksee, mökkeilee, sallittuna aikana kun ei ole koronoita tapaa tuttuja, käyttää videopuhelumahdollisuuksia. Menee autolla sinne tänne, hoitaa asioita. Pysytkö vielä mukana, minä en.
Kuulostaa dementoituneelta.
Montako sukkaa tuli viime vuonna