Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten ja nuorten sisäharrastukset peruttu

Vierailija
07.01.2022 |

Tiukentuneet ohjeet.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa. Jos lapset saavat tartuttaa toisiaan vapaasti koulussa, niin sillä ei ole enää mitään merkitystä, että kävisivät harrastuksissakin. Ei tässä ole nyt mitään logiikkaa. Pidetään baarit kuitenkin auki. Eiks jee?

Vierailija
2/12 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole peruttu. Suositellaan peruttavaksi työryhmän toimesta. Hallitus ei ole vielä tällaista määrännyt.

Vierailija
4/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun teini treenaa naisten ykkössarjajoukkueensa kanssa eikä käy junnujoukkueen treeneissä. Saa jatkaa siis treenejä.

Vierailija
5/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ei peru mitään. hallitus antaa suosituksen ja aluehallintoviranomaiset tekevät päätökset itsenäisesti. Kohta on ruuhkaa hallinto-oikeuksissa. 

Vierailija
6/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole peruttu. Luetun ymmärtämistä harjoittelemaan. Jopa uutisen otsikko on lasten sisäliikuntaharrastukset SUOSITELLAAN PERUTTAVAKSI

Vierailija
7/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun teini treenaa naisten ykkössarjajoukkueensa kanssa eikä käy junnujoukkueen treeneissä. Saa jatkaa siis treenejä.

Kaikki julkiset tilat suljetaan, sisäharrastukset suositetaan keskeytettäväksi.........jne

Vierailija
8/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Aikuiset ei saa tehdä mitään ja äp ärät on saaneet juosta loisimassa meidän nettomaksajien rahoittamissa "harrastus" paikoissa.

Vierailija
9/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen mohikaani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki julkiset tilat suljetaan, sisäharrastukset suositetaan keskeytettäväksi.........jne

Ei niitä huipuilta kielletä. Kyllä siellä liiga pelaa ja treenaa niinkuin muidenkin lajien parhaat.

Vierailija
10/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Aikuiset ei saa tehdä mitään ja äp ärät on saaneet juosta loisimassa meidän nettomaksajien rahoittamissa "harrastus" paikoissa.

Jep. Etenkin kun kaikki muutkin rajoitukset lähtee aikuisten tarpeesta. Samoin kuin ne puretaan aikuisten tarpeesta. Lapset on sivujuonne tässä kupletissa.

Vierailija
11/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa jo hyvältä, koulujen aukipitäminen mahdollistaa paremman tiedonkulun.

Vierailija
12/12 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen mohikaani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suositetaan. Turha hössöttää ennen maanantaita. Silloin vasta avit alkaa pohtia mitä tehdään. Veikkaan että eivät sulje.

Jos kuntosalit saa olla auki ei ole mitään mieltä rajoittaa harrastustoimintaa.

Ja avit tuskin jaksaa toista rumbaa hallinto-oikeudessa.

Ja toivonkin etteivät sulje harrastustoimintaa. Seurat on nyt jo vaikeuksissa edellisen sulun jäljiltä. Uusi sulku pistää harrastustoiminnan niin kyykkyyn ettei sitä enää ole ollenkaan.

Toki minäminä aikuisia se ei kiinnosta, koska lapsena on itse jo saatu harrastaa. Niin miksi nykylasten pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme