Lasten ja nuorten sisäharrastukset peruttu
Kommentit (12)
Ei ole peruttu. Suositellaan peruttavaksi työryhmän toimesta. Hallitus ei ole vielä tällaista määrännyt.
Onneksi mun teini treenaa naisten ykkössarjajoukkueensa kanssa eikä käy junnujoukkueen treeneissä. Saa jatkaa siis treenejä.
Hallitus ei peru mitään. hallitus antaa suosituksen ja aluehallintoviranomaiset tekevät päätökset itsenäisesti. Kohta on ruuhkaa hallinto-oikeuksissa.
Ei ole peruttu. Luetun ymmärtämistä harjoittelemaan. Jopa uutisen otsikko on lasten sisäliikuntaharrastukset SUOSITELLAAN PERUTTAVAKSI
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun teini treenaa naisten ykkössarjajoukkueensa kanssa eikä käy junnujoukkueen treeneissä. Saa jatkaa siis treenejä.
Kaikki julkiset tilat suljetaan, sisäharrastukset suositetaan keskeytettäväksi.........jne
Oikein. Aikuiset ei saa tehdä mitään ja äp ärät on saaneet juosta loisimassa meidän nettomaksajien rahoittamissa "harrastus" paikoissa.
Viimeinen mohikaani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki julkiset tilat suljetaan, sisäharrastukset suositetaan keskeytettäväksi.........jne
Ei niitä huipuilta kielletä. Kyllä siellä liiga pelaa ja treenaa niinkuin muidenkin lajien parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Aikuiset ei saa tehdä mitään ja äp ärät on saaneet juosta loisimassa meidän nettomaksajien rahoittamissa "harrastus" paikoissa.
Jep. Etenkin kun kaikki muutkin rajoitukset lähtee aikuisten tarpeesta. Samoin kuin ne puretaan aikuisten tarpeesta. Lapset on sivujuonne tässä kupletissa.
Tämä vaikuttaa jo hyvältä, koulujen aukipitäminen mahdollistaa paremman tiedonkulun.
Viimeinen mohikaani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositetaan. Turha hössöttää ennen maanantaita. Silloin vasta avit alkaa pohtia mitä tehdään. Veikkaan että eivät sulje.
Jos kuntosalit saa olla auki ei ole mitään mieltä rajoittaa harrastustoimintaa.
Ja avit tuskin jaksaa toista rumbaa hallinto-oikeudessa.
Ja toivonkin etteivät sulje harrastustoimintaa. Seurat on nyt jo vaikeuksissa edellisen sulun jäljiltä. Uusi sulku pistää harrastustoiminnan niin kyykkyyn ettei sitä enää ole ollenkaan.
Toki minäminä aikuisia se ei kiinnosta, koska lapsena on itse jo saatu harrastaa. Niin miksi nykylasten pitäisi.
Mitä hittoa. Jos lapset saavat tartuttaa toisiaan vapaasti koulussa, niin sillä ei ole enää mitään merkitystä, että kävisivät harrastuksissakin. Ei tässä ole nyt mitään logiikkaa. Pidetään baarit kuitenkin auki. Eiks jee?