Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen luonne on tuntemallasi ilkeällä ja epäherkällä

Vierailija
29.04.2015 |

tapettiin sulautuvalla valtavirta-av-mammalla? Siis sen lisäksi että hän on ilkeä ja näykkii sieltä valtavirrasta käsin kaikkea vähänkin mahdollista näykittävää kuin paskaluonteinen rabieksen omaava koira? Ja niin, jos siis unohdetaan se, että ilkeä täydellinen valtavirtamamma saa elinvoimansa muiden ihmisten nokkimisesta ja sosiaalisesta raukkamaisesta pelailusta paskoin säännöin? Hmmm. Itse en keksi oikein mitään. Epäkiinnostavia ihmisinä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä MINÄ määrittää kaiken sen mistä sa tykätä. ja sit yksin ei ole yhtään mitään, pelkkä ruikuttava rakkikoira silleen porukkansa turvin räksyttää. 

Vierailija
2/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tommonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ap:n kaltainen. Hienosti osaat solvata!

Vierailija
4/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:02"]

Juuri ap:n kaltainen. Hienosti osaat solvata!

[/quote]

Tämä oli, pieniaivo, vaan sarkastista vastaiskua tuolle herkkiä ihmisiä syyttä suotta mollaavalle ketjulle. Mutta ehkä sulla on alapääsi rehottava hiiva levinnyt jo aivokoppaasi asti, niin siitä aiheutuvan epäbalanssin vuoksi et osannut vetää yhtäläisyysviivoja. Kun ei sulla ollut taustajoukkojasi juuri nyt kertomassa mitä mistäkin ajatella ja mitä tällä kertaa sanoa.

Vierailija
5/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa niin todesta kaikkea, mitä joku anonyymisti kirjoittaa. Varmaan vauva valvottanut ja täällä hyvä purkaa paineita haukkumalla muita. 

Erityisherkkyyteni olen aina kokenut suurena rasitteena. Olen aina ollut erilainen, vääränlainen. Eli sitä on turha kenenkään kadehtia. 

Vierailija
6/6 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla sillälailla koko ajan porukka ympärillä, liikkuu porukassa eikä osaa kohdata niitä näykkimiään ihmisiä kasvokkain. mutta seläntakana mustamaalaus ja paskanhauhanta muista sitä niinku ominta juttua. kääntää muutkin sitä näykkimäänsä vastaan että pelaa silleen oman asemansa sillelailla hyvin. jos tyyliin minä en tykkää tuosta niin kukaan muukaan EI VAAN SAA TYKÄTÄ SIITÄ! Kaikkien muidenkin täytyyy olla siitä tykkäämättä. KUn MINÄ MINÄ MINÄ olen vaan kaikkein mielenkiintoisin persoona ja yksilö joka saa on olemassa. ja MINULLA on oikeus vääristää toistenkin ajatukset siitä/tai niistä. oikein silleeen viimeisenpäälle huomiohuora. kaikki huomio maailmasta VAIN MINULLE!!!!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän