Annoin puolisolleni luunapin kun riitelimme
Pitäisikö puolisoni jättää minut tai tehdä rikosilmoitus? Mielipiteitä?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:30"]
Alistavaa vallankäyttöä. Puolisosi tulisi jättää sinut, jos haluaa parisuhteen, jossa ollaan tasavertaisia.
[/quote]
Kiitos mielipiteestä. Emmekö voi olla tasavertaisia enää koskaan? Luunapista on noin vuosi, enkä ole tehnyt vastaavaa sen jälkeen.
Ruoskit itseäsi raipalla sata kertaa selkään, niin olet saanut syntisi anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:30"]Alistavaa vallankäyttöä. Puolisosi tulisi jättää sinut, jos haluaa parisuhteen, jossa ollaan tasavertaisia.
[/quote]
Mä uskon siihenkin vaihtoehtoon että joskus saattaa käydä niin että ihminen kehittyy/oppii asioita esim. elämään tasavertaisena.
Pyysitkö anteeksi? Harjoitatko muuta väkivaltaa?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:30"]Alistavaa vallankäyttöä. Puolisosi tulisi jättää sinut, jos haluaa parisuhteen, jossa ollaan tasavertaisia.
[/quote]
Mä uskon siihenkin vaihtoehtoon että joskus saattaa käydä niin että ihminen kehittyy/oppii asioita esim. elämään tasavertaisena.
[/quote]
Vastasin avausviestiin. Sen perusteella ei ollut mitään syytä olettaa ap:n muuttuneen, joten lähdin oletuksesta, ettei hän ole muuttunut.
Mitenkäs tämä naisten tavaroiden heittely, sehän on vain hauskaa huumoria? Suhtaudutteko siihen samalla vakavuudella. Minua on aika moni nainen viskonut vaikka millä tavaroilla, jotkut sakset kun osuisivat kunnolla päähän, niin voisi tehdä aikamoista vahinkoa.
Joo ja tälle miehelle, että ei tuollainen ole hyväksyttävää. Pitää olla täysi nollatoleranssi, tämä koskee kumpaakin sukupuolta.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:49"]
Pyysitkö anteeksi? Harjoitatko muuta väkivaltaa?
[/quote]
Pyysin. En ole sen jälkeen ollut väkivaltainen.
Jos ap on nainen, niin mammat täällä olis huutamassa "go gurl", kuitenkin kaikki lähtenyt tuomitsemaan ja ehkä jopa olettanut ap:n olevan mies. Niin aapee, mikä olet?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:54"]
Mitenkäs tämä naisten tavaroiden heittely, sehän on vain hauskaa huumoria? Suhtaudutteko siihen samalla vakavuudella. Minua on aika moni nainen viskonut vaikka millä tavaroilla, jotkut sakset kun osuisivat kunnolla päähän, niin voisi tehdä aikamoista vahinkoa.
Joo ja tälle miehelle, että ei tuollainen ole hyväksyttävää. Pitää olla täysi nollatoleranssi, tämä koskee kumpaakin sukupuolta.
[/quote]
Miehelle? Miksi oletat minun olevan mies? En ole heitellyt tavaroita puolisoani kohti. Mutta kiitos mielipiteestä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:30"]Alistavaa vallankäyttöä. Puolisosi tulisi jättää sinut, jos haluaa parisuhteen, jossa ollaan tasavertaisia. [/quote] Mä uskon siihenkin vaihtoehtoon että joskus saattaa käydä niin että ihminen kehittyy/oppii asioita esim. elämään tasavertaisena.
[/quote]
Toivon että olen kehittynyt ja kehityn. Yritän. En halua olla paska puoliso enkä menettää häntä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:30"]Alistavaa vallankäyttöä. Puolisosi tulisi jättää sinut, jos haluaa parisuhteen, jossa ollaan tasavertaisia. [/quote] Mä uskon siihenkin vaihtoehtoon että joskus saattaa käydä niin että ihminen kehittyy/oppii asioita esim. elämään tasavertaisena. [/quote] Vastasin avausviestiin. Sen perusteella ei ollut mitään syytä olettaa ap:n muuttuneen, joten lähdin oletuksesta, ettei hän ole muuttunut.
[/quote]
En tiedä olenko muuttunut, mutta en ole sen kerran jälkeen antanut hänelle luunappia tai ollut muuten väkivaltainen.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:57"]
Jos ap on nainen, niin mammat täällä olis huutamassa "go gurl", kuitenkin kaikki lähtenyt tuomitsemaan ja ehkä jopa olettanut ap:n olevan mies. Niin aapee, mikä olet?
[/quote]
Nainen. Puolisoni on mies. En ymmärrä miksi se asiaa muuttaisi.
Mw riidellään rajusti. Mitä rajumpi riita, sirä ihanampi ja tunteikkaampi sovinto. persoonallisuushäiriöisiä ollaan molemmat. Rajatilahäiriöisiä. Näin meillä. Wi haittaa kolhut. Tasaisuus ois painajaista :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:07"]
Mw riidellään rajusti. Mitä rajumpi riita, sirä ihanampi ja tunteikkaampi sovinto. persoonallisuushäiriöisiä ollaan molemmat. Rajatilahäiriöisiä. Näin meillä. Wi haittaa kolhut. Tasaisuus ois painajaista :)
[/quote]
Meistä kumpikaan ei (tietääkseni) ole persoonallisuushäiriöinen. Itse pidän tasaisuudesta ja inhoan draamaa, mutta suuttuessani olen joskus todella inhottava (kuten tuolla luunappikerralla). Tuntuu kyllä että iän karttuessa olisin vähän rauhoittunut, toivottavasti sama jatkuu.
Alkoi naurattaa ajatus naisesta joka rääkyy ja iskee miestä naamaan luunapilla. Siis LUUNAPILLA? Mä sain aina lapsena luunappeja kun olin tuhma.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:34"]Alkoi naurattaa ajatus naisesta joka rääkyy ja iskee miestä naamaan luunapilla. Siis LUUNAPILLA? Mä sain aina lapsena luunappeja kun olin tuhma.
[/quote] ehkä apn mies oli tuhma.. ;)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:34"]
Alkoi naurattaa ajatus naisesta joka rääkyy ja iskee miestä naamaan luunapilla. Siis LUUNAPILLA? Mä sain aina lapsena luunappeja kun olin tuhma.
[/quote]
En rääkynyt (emme kumpikaan huuda riidellessämme), ja kohdistin luunapin mieheni rintakehään.
Eikö kellään ole mielipidettä asiasta?
Alistavaa vallankäyttöä. Puolisosi tulisi jättää sinut, jos haluaa parisuhteen, jossa ollaan tasavertaisia.