Kuukaudessa -10kg?
Onnistuisiko?Hitonlaisella nälkäkuurilla? Nutrilett? Huomaan et mun mieli alkaa mennä pelottaville urille.
Kommentit (16)
Oon jo maltillisesti ja fiksummin pudottanut n. 15kg, tai no, niistä viimeiset 5 ei niin fiksusti. Mieli ei malta. Taidan nutrata seuraavan kuukauden katotaan miten akan käy. Ja siis bmi jossain 30 paikkeilla että pudotettavaa edelleen löytyy..
-ap.
Riippuu. Jos painat 200 kiloa, onnistuisi helposti. Jos painat 40 kiloa, ei onnistu millään.
10 kilon laardin menetys vaatii 70000 kilokalorin kalorivajeen eli pitäisi syödä yli 2000 kilokaloria alle päivittäisen energiankulutuksen jos kuukaudessa meinaat 10 kiloa rasvaa poltella.
Jos hyväksyt myös nesteiden menetyksen painonpudotuksena, siiten helpompi nakki.
Pituus/paino/ikä/sukupuoli?
Tiedän, ettet halua kuulla tätä, mutta -10kg/kk dietti alkaa aivan vääristä lähtökohdista. Jos ylimääräistä on päässyt kertymään, niin lyhyessä ajassa lähinnä nesteitä poistavan pikadieetin sijaan sinun tulisi ehkä miettiä pysyvämpää elämänmuutosta. Miksi liikakiloja on kertynyt jne. Miten syöt ja miksi? Liikutko tarpeeksi, miksi et?
Moni haluaa nopeita tuloksia, mutta kerron nyt rehellisesti kokemuksesta, että noi nälkäkuurit on vihoviimeisiä! Itselläni ainakin kasvoivat ruuanhimot aivan vastustamattoman suuriksi, ja päädyin usein ahmimaan ja miettimään pelkästään syömistä. Ei hyvä! Malttia ja dieetin sijaan elämänmuutos.
No joo aika mahdottomuus, tiesin sen jo tätä hulluutta ajatellessa:) eikä nälkäkuurilla mitään liikkua jaksa.
162cm, 82kg, 31v, nainen
-ap.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:22"]
Tiedän, ettet halua kuulla tätä, mutta -10kg/kk dietti alkaa aivan vääristä lähtökohdista. Jos ylimääräistä on päässyt kertymään, niin lyhyessä ajassa lähinnä nesteitä poistavan pikadieetin sijaan sinun tulisi ehkä miettiä pysyvämpää elämänmuutosta. Miksi liikakiloja on kertynyt jne. Miten syöt ja miksi? Liikutko tarpeeksi, miksi et?
Moni haluaa nopeita tuloksia, mutta kerron nyt rehellisesti kokemuksesta, että noi nälkäkuurit on vihoviimeisiä! Itselläni ainakin kasvoivat ruuanhimot aivan vastustamattoman suuriksi, ja päädyin usein ahmimaan ja miettimään pelkästään syömistä. Ei hyvä! Malttia ja dieetin sijaan elämänmuutos.
[/quote]
Totta, niin totta. Oon aina ollut tällaisia nälkäkuureja vastaan, sikssi onkin pelottavaa löytää mielestään näitä ajatuksia.
-ap.
Mulla meni -20kg kuukaudessa, kun jouduin pahoinpidellyksi, eikä ruoka maittanut. En suosittele. Mahdollisimman rauhallista tahtia. Muuten aivot luulee että on nälänhätä ja jättää suurimman osan 'varastoon' kaloreista.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]
No joo aika mahdottomuus, tiesin sen jo tätä hulluutta ajatellessa:) eikä nälkäkuurilla mitään liikkua jaksa.
162cm, 82kg, 31v, nainen
-ap.
[/quote]
Jahans.
Ylläpitokalorisi ovat varmaan pienemmät kuin 2000 kilokaloria päivässä eli 10 kiloa puhdasta rasvaa et voisi kuukaudessa polttaa vaikka olisit koko kuukauden syömättä mitään!
5 jatkaa: itse olen luopunut vaa'alla ramppaamisesta kokonaan. Ei ne kilot oikeastaan kerro mitään, varsinkaan noilla pikadieeteillä, kun kaikki tulee heti takas. Luotan peilikuvaan ja olotilamittariin.
Paitsi tietysti jos juoksisit maratonin joka päivä...
Mulla cellreset meneillään ja kilot karisevat huimaa vauhtia...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 03:27"]
Mulla cellreset meneillään ja kilot karisevat huimaa vauhtia...
[/quote]
Niin varmaan. Jos olisi tabletti joka toimisi noin, niin sitä saisi vain respetillä apteekista ja tekijänsä olisi saanut Nobelin.
Kaikkeen paskaan sitä ihmiset rahansa laittaa.
No hyi mikä järki edes!? Haluatko että on ihan paska olo ja tulet näyttämäänkin ihan hirveeltä, kannattaisko syödä muuten terveellisesti ja liikkua, niin mieli ja kroppa tykkää. Ja toi -10 kiloa olisi lihasta ja nestettä suurimmaks osaksi ja tulee sitten läskinä takaisin kun rupeaa syömän tavallista ruokaa. Syö sen verran että jaksat liikkua, lihas kuluttaa enemmän kaloreita ja liikunta vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Älä leiki sillä terveydellä, tuollaiseslla syömättömyys pelleilyllä saat vaan sun kropan sekaisin ja aineenvaihdunnan pysähtymään, loppupeleissä teet siis vaan pahaa jälkeä ja hallaa kropallesi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:08"]
Onnistuisiko?Hitonlaisella nälkäkuurilla? Nutrilett? Huomaan et mun mieli alkaa mennä pelottaville urille.
[/quote]
Heitä vittuun sellaset nutriletit ja muu hömpänpömppä. Riittävästi kalorit miinuksella, sillä se onnistuu, jos on onnistuakseen. Se onko siinä mitään järkeä, onkin jo toinen juttu. Parissa kuukaudessa onnistuu jo ihan terveellisestikin.
Toki riippuu sun lähtöpainostasikin. Jos oot hemmetinmoinen läskimoottori, niin alkuun lähtee aika paljonkin, mutta pääasiassa nestettä.
Nutriletilla onnistuu jos olet reilusti ylipainoinen