Naapuriin muuttanut himoröökaaja, hermo menee
Joskus alkuvuodesta naapuriini muutti joku nuori pari, joista joko molemmat tai jompikumpi ramppaa röökillä parvekkeella valehtelematta vartin välein.
En talvella kiinnittänyt asiaan huomiota, kun ei luonnolisestikaan tullut pidettyä parvekkeen ovea auki, mutta nyt on jo parina päivänä aurinko kuumottanut asuntoa sen verran, että olen avannut oven. Ja kas, raikkaan ulkoilman sijaan asuntooni tunkee tupakan haju.
Olen itse myös tupakoitsija, poltan kaksi röökiä päivässä ja saan nyt näemmä mitä ansaitsen, kun en ole koskaan aiemmin tajunnut kuinka helevetisti parvekkeella röökaaminen voi naapuria raivostuttaa.
Se on sit vissiin muutto edessä...
Kommentit (6)
Laitat viestin ilmoitustaululle että asunnon x:n asukkaat voivat yrittää hillitä ympäri vuokokauden jatkuvaa sauhutteluaan koska haisette paskalle.
Totta, se käry on ihan kauheata muiden nokkaan. Varsinkin helteellä on ihan mahdotonta istua parvekkeella nauttmassa auringosta. Minuakin häiritsi nuo hajut, vaikka poltin kotona vain satunnaisesti. Muutto OKT:oon helpotti.
Totta, se käry on ihan kauheata muiden nokkaan. Varsinkin helteellä on ihan mahdotonta istua parvekkeella nauttmassa auringosta. Minuakin häiritsi nuo hajut, vaikka poltin kotona vain satunnaisesti. Muutto OKT:oon helpotti.
No heippa hei vaan sullekkin ja tervemenoa :D
Näin käy, kun röökaa paljon ja sairastuu rabiekseen.
Älä inise ota rööki huulee.