Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin valitsemassa kihlasormukset - kerro romanttisia asioita kihlautumisestasi

Vierailija
06.01.2022 |

Mikä tuntui sykähdyttävältä? Oliko puitteet poikkeukselliset? Suunnittelitteko jotain erityistä etukäteen? Erityisesti olisi mukava kuulla vähän kypsempien parien kihlautumisesta.

Todennäköisesti kihlaudutaan kylpylähotellissa, mutta olisi kiva keksiä vielä jotain mukavaa ikimuistoista kahdenkeskistä onneamme juhlistamaan. Mies on maailman ihanin, rauhallinen, hellä, turvallinen ja rakastava. Sukulaisille järjestämme kahvitukset myöhemmin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suunnitelin superromanttisen kihlautumisen, juhlat ja kaiken. Ja odotin.. ja odotin.. ja odotin.

Kunnes kyllästyin odottamaan ja sanoin miehelle että noh.. Onkos hän milloin ajatellut kosivansa? Mies kohottamatta katsettaan tietokoneen ruudulta sanoi, että no mennään ostamaan ens viikolla sormukset.

Ja siinnä se. Mentiin kyllä, mutta ei mitään romanttista eikä tosiaan juhlia.

Vierailija
2/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, milloin häät ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlinnassa piknikillä toukokuun lopulla vaihdettiin sormukset. Oli rakkautta ja romantiikkaa.

Eipä ole enää…

Vierailija
4/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eka kommentoija jatkaa vielä, mies ei sitemmin ole osoittanut mitään kiinnostusta avioliittoon eikä häiden suunnitteluun. Ollaan oltu "kihloissa" nyt yli viisi vuotta eikä olla suunniteltu mitään. Enkä enää edes oleta että koskaan päästäisiin alttarille asti, koska aina kun asian tuon esille niin mies keskeyttää jollain ihan paskantärkeällä asialla.

Sormuksiakin kun valkattiin niin piti olla mahdollisimman halpa sormus. Hitot mistään timanttitoiveista, hädin tuskin sain edes kultaisen rinkulan. Olisi ostanut varmaan leikkisormuksen jos olisin antanut.

Vierailija
5/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta romanttisinta oli se, että emme sopineet kihlautumisesta vaan mies kosi minua. Romanttista oli myös se, että hän oli valinnut sormuksen. Hänellä on erinomainen maku ja hän tuntee minun tyylini eli sormus oli todella mieleinen ja se oli suunniteltu siten, että vihkisormus aikanaan on sen pari. Itse kosiminen tapahtui ulkomaanmatkalla. Olimme molemmat 35+.

Vierailija
6/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimennen näin koruliikkeessä alen. Sanoin, et käydään vain katsomassa. Oli kyllä niiiiin minun näköinen vihkisormus, että yhteistuumin ostettiin. Sitten vain iloisena uuden sormuksen omistajana varaamaan maistraattiin aikaa. Ei mitään muistia mistä ja milloin hommattiin kihlasormukset..

Vierailija
7/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta romanttisinta oli se, että emme sopineet kihlautumisesta vaan mies kosi minua. Romanttista oli myös se, että hän oli valinnut sormuksen. Hänellä on erinomainen maku ja hän tuntee minun tyylini eli sormus oli todella mieleinen ja se oli suunniteltu siten, että vihkisormus aikanaan on sen pari. Itse kosiminen tapahtui ulkomaanmatkalla. Olimme molemmat 35+.

Siis vihkisormus oli kihlasormuksen pari, olemme siis jo naimisissa. Häitä vietettiin pari vuotta kihlautumisesta.

Vierailija
8/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni juotiin kahvit puistossa kun oli haettu sormukset. Ei mitään hajua kosinnasta, koska  ( onneksi nyt ex ) narsisti ukkoni taisi vain ilmoittaa, että tämä oli tässä jos ei mennä naimisiin ja minä tyhmä menin.

Vierailija
9/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eka kommentoija jatkaa vielä, mies ei sitemmin ole osoittanut mitään kiinnostusta avioliittoon eikä häiden suunnitteluun. Ollaan oltu "kihloissa" nyt yli viisi vuotta eikä olla suunniteltu mitään. Enkä enää edes oleta että koskaan päästäisiin alttarille asti, koska aina kun asian tuon esille niin mies keskeyttää jollain ihan paskantärkeällä asialla.

Sormuksiakin kun valkattiin niin piti olla mahdollisimman halpa sormus. Hitot mistään timanttitoiveista, hädin tuskin sain edes kultaisen rinkulan. Olisi ostanut varmaan leikkisormuksen jos olisin antanut.

Ikävä kuulla. Me panostimme sormuksiin, koska emme todennäköisesti mene koskaan naimisiin. Kummallakin on omia lapsia ja naimisiin meno hankaloittaisi perillistemme asioita sitten, kun meistä aika jättää. ap

Vierailija
10/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme, että kun nyt olemme ostamassa yhteistä asuntoa ja lapsikin saa tulla heti, kun on tullakseen, niin miksi emme menisi naimisiin. En muista kumpi sanoi asian tai aloitti sen ja kumpi täydensi, mutta siitä alkaen, kun asia oli sovittu, olimme kihloissa.

Vierailija
11/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla, että olit tyytyväinen ja sait mieleisesi sormuksen. Minulla on niin valikoiva maku, etten olisi ikinä antanut miehen yksin valita sormusta minulle. Tiesin tasan tarkkaan, millaista sormusta haluan pitää sormessani loppuelämäni ajan. ap

Vierailija
12/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän tuntuu olevan romanttisia kokemuksia. Kuulostaa ennemminkin siltä kuin liikkellä olisi vähän kitkeriä ja katkeria kommentoijia. ap

Vierailija
13/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pari päivää täpinöissään ja levoton. Sitten lauantai-iltana sohvalla halaillessa piti pienen puheen ja kysyi haluaisinko mennä naimisiin hänen kanssaan. Mielestäni romanttista vaikka puitteet olivatkin arkiset. Romanttisen siitä teki se, että se tuli minulle täysin yllättäen. Myös puhe tuli suoraan sydämestä.

Myöhemmin mentiin sitten ostamaan sormukset.

Vierailija
14/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kihlauksen johdosta ap!

Vierailija
15/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea kihlauksen johdosta ap!

Kiitos!

Tunnen olevani maailman onnellisin ihminen ja myös maailman onnekkain, kun maailman ihanin mies haluaa sitoutua elämään kanssani loppuelämäkseen. ap

Vierailija
16/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi kanssaan kahville Samaan kahvilaan jossa oltiin sokkotreffeillä tavattu. Tilasi shamppanjaa ja kahvilan edessä olevan meren rannalla polvistui ja pyysi vaimokseen. Koko juttu tuli puskista. Naimisiin mentiin heti seuraavana vuonna.

Vierailija
17/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pyysi kanssaan kahville Samaan kahvilaan jossa oltiin sokkotreffeillä tavattu. Tilasi shamppanjaa ja kahvilan edessä olevan meren rannalla polvistui ja pyysi vaimokseen. Koko juttu tuli puskista. Naimisiin mentiin heti seuraavana vuonna.

Ehkäpä pienet kuohujuomat voisi olla hyvä juhlistus kihlajaisiltaamme. ap

Vierailija
18/18 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään 21 v kihlajaispäivä!

Mies oli niin jännittynyt, kun kosi, että kosi jo eteisessä!

Käytiin syömässä italialaisravintolassa ja miehen kaveri halusi tarjota illalla meille kuohuvaa yhdessä coctail-barissa.

Naimisissakin ollaan oltu jo 17 v❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi