Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihaninta/suloisinta lapsessasi/lapsissasi?

Vierailija
27.04.2015 |

Minusta se, kunn1-v tyttöni tekee sellaisen tosi söpön nirvistyksen ja kikattelee. Tai se kun kun hän antaa monta isoa, märkää suukkoa <3 nyt saa siis kehua lapsosiaan, miksi sinun jälkikasvusi on niiiiin ihana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita????

Vierailija
2/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se innostus <3 kun ne oivaltaa ja selittää silmät loistaen sellaisia aikuisille itsestäänselviä asioita. Tänään kuopus valisti minua liitämisen ja putoamisen eroista, jotka oli juuri omassa pikku päässään selvittänyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni 2-vuotiaani on maailman ihanin herätyskello. Kuuluu "äitiii" ja lapsen kasvoilla leveä hymy. Otan hänet viereeni ja lapsi on vaan yhtä hymyä. Sitten alkaakin jo pölötys, kun hän tärkeänä kertoo omia juttujaan. Ei ole parempaa tapaa aloittaa päivä, vaikka kello olisi 6.

Vierailija
4/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ilahdutti viimeksi 19-vuotias poikani, joka huokaisi jotenkin niin lämpimästi, että kenelläkään ei ole samanlaista äitisuhdetta kuin heillä! Kun ei koskaan tarvitse huutaa ja kun hän ihan oikeasti on aina tykännyt ja kunnioittanut äitiään, ei ole tehnyt mieli sanoa mitään rumasti. Että "sä äiti oot antanu meille niin hyvän eettisen arvopohjan, että siihen päälle on hyvä rakentaa sitä mikä mä sitten ihan omana yksilönä oon." - Samanlaista palautetta on tullut isoveljeltäkin. On ihanaa kuulla aikuisilta lapsilta, että ovat kiitollisia äitiydestä! On ihanaa puhua kaikesta kuin aikuinen toiselle.

Vierailija
5/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani ovat empaattisia, suojelevaisia minua kohtaan.

Kertovat rakastavansa minua, aina välillä, ei joka päivä, niin voin uskoakin.

Äiti on myös kaunein, laittavat hiuksia korvien taakse jos roikkuvat naamalla.

Tänään molemmat olivat sitä mieltä, että ketään muuta naista ei voisi mitenkään kutsua äidiksi. Katsottiin salkkareita, jossa näyttelijä on samanikäinen tyttö kuin poikani.

pojat 5 ja 9 vuotiaat.

nämä oli nyt kehuja, pieniä asioita mutta isoja minulle. Olen niin ylpeä jälkikasvustani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi