Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Shokkiero ja erosta selviäminen

Vierailija
06.01.2022 |

Tämä tarina https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008520083.html
On tismalleen samanlainen kuin oma tarinani. Sillä erotuksella, että lapset ovat eri ikäisiä.

Olen hämmentynyt, kuinka tarinat ovat samoja. Onko teidänkin mielestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä aina keksitään ja otetaan myös tällaisilta palstoilta, jotta ne ovat todentuntuisia.

Vierailija
2/4 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna ei ole shokkieroja, vaan merkit on olleet selvät pitkän aikaa. Usein se vaan kuitataan "nalkuttamisena".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna ei ole shokkieroja, vaan merkit on olleet selvät pitkän aikaa. Usein se vaan kuitataan "nalkuttamisena".

Samaa mieltä. Nuorempana omasta mielestäni koin tällaisen shokkieron. Kun erosta oli kulunut jonkin aikaa, tajusin halunneeni olla sokea suhteen todelliselle tilanteelle ja itse itselleni olin valehdellut kaiken olevan hyvin. Totuus oli toinen. Kirpaisi myöntää itselleen tämä, mutta hyvä oppi oli elämää varten. Sen jälkeen en enää ole toiminut noin missään asiassa.

Vierailija
4/4 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tullut shokkiero, jota edelsi nalkuttaminen. Kyllä minulle nalkutus kuului, mutta yritin miellyttää koko ajan niin paljon kuin osasin. Mutta tilanne oli se, että teit niin tai näin, on se aina väärinpäin. Hän halusi, ettätee näin - ja minä tein - ja sen jälkeen nalkutettiin, kunnen oikeasti siitä tykkää.

Shokiksi eron teki se, etten ikinä olisi uskonut, että toinen perustelee eroa mm. Erilaisella musiikkimaulla ja sillä, että minulla on peukalo liki keskellä kämmentä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi