Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylläripylläri ettei Vantaalla työterveys tarjoa koronarokotetta

Vierailija
06.01.2022 |

Vattu tätä sontaa ja nollatason työsuhde-etuja kele!!! Siitä tulikin mieleen, että pitää viedä taas töihin kuukausittainen kahvipkt ja nyt myös suodatinpussit.
Olen kyllä ajatellut, että rupeaisin viemään vain joka 2.kk koska enhän edes ehdi sinne kahvitauolle päivittäin ja varsinkin kun täytyy ruveta itse maksamaan isosta palkasta maskit (FFP2), siis jos haluaa itseään suojata, koska työnantaja ei tarjoa kuin niitä suojaa antamattomia paperilappuja naamalle.

T. Varhaiskasvatuksesta

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl!

Vierailija
2/10 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa on hoitanut tonttinsa paremmin kuin Espoo ja Helsinki. Älä nurise. Kaupungin työntekijät voivat mennä walk-in-rokotuspisteelle ilman ajanvarausta. Ala mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa kunnan työntekijät saavat rokotteen työterveydestä. Tosin varhaiskasvatus ei taida kuulua kiireellisempien rokotettavien joukkoon. En ymmärrä kyllä miksi. En itse ole töissä varhaiskasvatuksessa, mutta hyvä ystäväni ja olen huolissani hänestä, koska on päivittäin niin isossa riskissä.

Vierailija
4/10 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saavat ja ilman ajanvarausta

Vierailija
5/10 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma? Vantaalla koronarokotukseen pääsee muutenkin helposti ja nopeasti. Aikoja on hyvin ja walk in -pisteitäkin runsaasti.

Vierailija
6/10 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väliä mistä sen rokotteen saa, kun on maksuton.

Vierailija
7/10 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaa on hoitanut tonttinsa paremmin kuin Espoo ja Helsinki. Älä nurise. Kaupungin työntekijät voivat mennä walk-in-rokotuspisteelle ilman ajanvarausta. Ala mennä.

Ei ole. Koko syksynä rokotetta ei ole saanut iltaisin eikä viikonloppuisin.

Vierailija
8/10 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Koko syksynä rokotetta ei ole saanut iltaisin eikä viikonloppuisin.

Ei pidä paikkaansa. Itse hain kolmannen rokotuksen ilta-aikaan ajanvarauksella klo 18 maissa. Walk in -ajat taitavat olla päivällä, mutta ajanvarauksella on kyllä päässyt iltaisinkin. Viikonloppuaikoja on ollut harvemmin, mutta joulun alla oli ainakin Jumbossa viikonloppurokotukset ja taisi olla Dixissäkin.

Vierailija
9/10 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat ajan ja käyt ottamassa? Mikä oli ongelma?

Vierailija
10/10 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan rokotukset toimii hiton hyvin ja tehokkaasti, tarjolla myös muunpaikkakuntalaisille työntekijöille. Ajan saa vaikka samalle päivälle ja homma hoituu ajallaan jonottamatta (Ainakin Energia-areenalla). 

Joo, et saa sitä työterveydestä, koska homma hoituu rokotuspisteiden kautta.

Vähän sama kun valittaisit, ettet löydä tuoremehua Alkosta.