Keksi asennepaitaan teksti
http://www.vauva.fi/keskustelu/4454101/ketju/asennepaidat_missa_niita_voi_muka_kayttaa
Tästä keskustelusta innoittuneena haastan teidät, arvon aaveelaiset, keksimään nerokkaita tekstejä "asennepaitoihin". En ole alan yrittäjä, vaan minusta olisi muuten hauska lukea ideoitanne.
Oma ehdotukseni täältä Jyväskylästä: Pupuhuhta kanittaa!
Kommentit (61)
"Älä koske-odotan uutta omistajaani" siinä teksti.
AKATEEMIKKO
Ikis sellaisella fontilla, että ihmiset lukee vahingossa isis.
Vauvan bodyyn: pikku peukkubotti
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:26"]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4454101/ketju/asennepaidat_missa_niita_voi_muka_kayttaa
Tästä keskustelusta innoittuneena haastan teidät, arvon aaveelaiset, keksimään nerokkaita tekstejä "asennepaitoihin". En ole alan yrittäjä, vaan minusta olisi muuten hauska lukea ideoitanne.
Oma ehdotukseni täältä Jyväskylästä: Pupuhuhta kanittaa!
[/quote]
Vain tyhmät tekee työtä ilmaiseksi.
Soon asenteest kii!
-
Istun munalla
Terv. porilainen ja ylpeä siitä
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:52"]
Kokomusta t-paita johon valkoisella teksti " Munsalan kansallispuku"
[/quote]
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuku -paidan?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuku -paidan ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuku -paidan?
Miehille tällainen paita:
Äiti on nyt vähän väsynyt ..mutta isä sen kun porskuttaa
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:48"]Päivä Räsänen kieltää kohta tämänkin
[/quote]
Nähty tuommoinen viime kesänä Qstockissa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 05:14"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:52"]
[/quote]
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuku -paidan?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuku -paidan ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuku -paidan?
[/quote]
Osta musta paita, purkki kangasmaalia, pensseli ja silitysrauta
Mieheni on narsissi.
Sä oot katkera ja kateellinen.
Siiderivalas.
Mitä mieltä kissasi on?
Osku-vauva.
WT vuodesta 1980
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 05:14"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
*reps*
suvaitsen kaikkea muuta mutta en perussuomalaisuutta
Up