Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeät lääkärit

Vierailija
05.01.2022 |

Tiuskitään, ollaan tylyjä, kopeita. Miksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire ja uupumus tekee ihmisistä ärtyisiä.

Vierailija
2/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit av-mammojen hampaissa - osa 6454.

Hoh-hoijaa…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi hauska tosi-tv formaatti.

Vierailija
4/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut ilkeää lääkäriä aikoihin, varmaan 20 vuoteen. Silloin oli ilkeitä lääkäreitä. Nykyään lääkärit on todella mukavia ja kilttejä.

Vierailija
5/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiire ja uupumus tekee ihmisistä ärtyisiä.

Ammantinvalinta menny perseelleen. On varmaan ollut tiedossa, että mikä se homma oikein on?  

Vierailija
6/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaan oikeuksiin kuuluu asiallinen ja ystävällinen kohtelu. Jos käyttäydyt asiattomasti haavoittuvassa asemassa olevia hoidokkejasi kohtaan kun kukaan ei ole näkemässä, niin et ole tehtäviksi ja lain tasalla.

Vierailija
7/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on jumala. Valkoinen takki keisarin viittana.

Vierailija
8/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät lääkärit ovat parhaita. Ystävälliset on niin tylsiä.

Vierailija
9/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ikinä kohdannut millään tavoin ilkeää lääkäriä ja olen kuitenkin lähes 50 vuotias. En ravaa turhaan lääkärillä ja keksi ruikuttamista kaikesta.

Vierailija
10/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia potilaita olette? Metsä vastaa kuten sinne huudetaan. Hyvin neutraaleja ja ystävällisiä lääkäreitä olen itse tavannut.

Vierailija
11/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut ilkeää lääkäriä aikoihin, varmaan 20 vuoteen. Silloin oli ilkeitä lääkäreitä. Nykyään lääkärit on todella mukavia ja kilttejä.

Olen 66 v. mullekin nuori lääkäri sanoi iloisesti MOI kun lähdin vastaanotoltaan. Ennen olis tullut kuuloonkaan.

Vierailija
12/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarisaikuttelijat saavat lääkärit epäuskoisiksi.

Vierailija
13/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niillä on polvi kipeä ja ovat koukussa kipulääkkeisiin.

Vierailija
14/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En o tavannu. En kyllä usein käy lääkärissäkään. Kun viimeksi kävin, syy oli kiinnostavista läiskistä johtunut borreliaepäily, joka aiheutti vipinää terveyskeskuksessa. Läiskiä mitattiin viivottimella ja mittoja merkittiin ylös ja sain kuukauden antibioottikuurin.

Enemmän on ollut hauskoja lääkärikäyntejä ja on naurettu vedet silmissä lääkärin kanssa.

Vierailija
15/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on paljon kokemusta ystävällisistä lääkäreistä. Tietysti on tullut vastaan vähäsanaisia ja kiireisiä, mutta kaikki ovat kuitenkin olleet asiallisia.

On valitettavaa, jos lääkäri ei osaa olla asiallinen. Ihan sama kuin missä muussa ammatissa, pitää olla alansa ammattilainen.

Vierailija
16/16 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin kristillisyys saa lääkärin alitajuisesti samaistumaan itse jumalaan, ja tuntemaan lääkärin pitkän koulutuksen takia kaikkivoipaiseksi lääketieteen saralla potilaaseen verrattuna minkä takia potilaan oireet ja sisäinen kokemus oireistaan uhkaavat tämän egoharhaa ylivertaisesta osaamisestaan, jonka takia diagnoosin voi jättää puolitiehen koska lääkäri on heti oikeammassa potilaaseen verrattuna ennenkuin mitään on edes tutkittu perusteellisesti.

Itsediagnosointi on väärin vaikka olet koko ajan kehossasi arvioimassa terveydentilaasi ja pystyt koko ajan keräämään todisteita terveydentilastasi ja hypoteettisista ongelmistasi, et saa miettiä itse terveydentilaasi.

Jos päätäsi särkee moninaisine muine ongelmineen niin et saa tehdä itse hypoteesejä ongelman syystä, on mentävä lääkärin puheille ja tämän sana on laki vaikka hoitovirheitä tapahtuu koko ajan eikä potilaita parane lääkärien diagnoosien ja niiden pohjalta määräitettyjen hoitojen puitteissa vaikka hoitoja tehtäisiin vuosikausia. Et saa epäillä lääkärin virallista diagnoosia vaikket hyötyisi hoidoista.

Sitten jos ongelmaa ei löydy eikä sitä edes tutkita tarkemmin niin määrätään lääkkeittä jotka turruttavat kaiken ja potilas pysyy turtana poissa silmistä.

Sinun pitää kulkea täysin lääkärien talutusnuorassa, ihan sama vaikka nämä antaisivat virheellisiä diagnooseja jotka johtaisivat virheellisiin lääkityksiin, lääkäri on silti aina enemmän oikeassa koska on 20 vuotta sitten opiskellut lääketieteellisiä termejä ulkoa, sinä et saa arvioida terveydentilaasi vaikka olet koko ajan kehossasi, on vain annettava täysi luotto lääkäreille jotka tekevät virheitä, antavat diagnooseja mutupohjalta ilman kunnollisia tutkimuksia jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän