Haluaisin tuntea naisen kosketuksen ja lämmön
Valitettavasti se ei tule ikinä toteutumaan. Yksin olen ollut aina ja yksin tulen aina olemaan. :(.
Kommentit (10)
Älähän nyt. Koskaan ei voi tietää, mitä tulevaisuudella on tarjota:))
Vai että naisen lämmön? Olet niin syvällä haavemaailmassa.
Mene halaamaan mummoasi tai äitiäsi.
Naiselle pitää olla julma, törkeä, ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin miehen rinnalleni. Sitä varten olen laihduttanut jo +12 kiloa ja alkanut saada elämääni muutenkin järjestykseen. Olisin tietysti voinut myös jäädä surkuttelemaan, mutta päätin kuitenkin tehdä asialle jotain. Pahimmassakin tapauksessa elämänlaatuni kohenee, vaikka en miestä löytäisikään.
Pulma ratkennut, ap ja tämä superlaihtuja ovat seuraava match.
Sovimies kirjoitti:
Naiselle pitää olla julma, törkeä, ilkeä.
Ja siksi oletkin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin miehen rinnalleni. Sitä varten olen laihduttanut jo +12 kiloa ja alkanut saada elämääni muutenkin järjestykseen. Olisin tietysti voinut myös jäädä surkuttelemaan, mutta päätin kuitenkin tehdä asialle jotain. Pahimmassakin tapauksessa elämänlaatuni kohenee, vaikka en miestä löytäisikään.
Haluaisin miehen, mutta en ole epätoivoinen.
t: laihtuja
Sihteeriopiston naiset tarjoavat girlfriend experience ( gfe ) kokemusta pientä korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo, että laihtuja on nainen? Saattaa se olla miestä etsivä mies. Ja ap voi olla naista kaipaava nainen.