Kauanko hormoniverikokeiden tulosten saamisessa kestää?
Yli kuukausi sitten otettu, eikä vieläkään oo tullu tuloksia. Näen tulokset omalta koneelta.
Kommentit (13)
Kaikki muut verikoetulokset on tulleet aina tosi pian.
Näen tulokset ennen hoitajaa tai lääkäriä.
No paljonko se FSH on? Täällä av-mamnat yrittää sitten disgnnoosia..
Voitko vielä kertoa mistä muka näet ne tulokset? Oletko töissä terveydenhuollossa? Jos tarkkoja ollaan, et saa edes itse katsoa omia tuloksiasi. Labrassa tuskin olet töissä, koska silloin tietäisit itsekin kauanko noissa menee.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 09:55"]
Voitko vielä kertoa mistä muka näet ne tulokset? Oletko töissä terveydenhuollossa? Jos tarkkoja ollaan, et saa edes itse katsoa omia tuloksiasi. Labrassa tuskin olet töissä, koska silloin tietäisit itsekin kauanko noissa menee.
[/quote]
En ole ap mutta ainakin Mehiläisen OmaMehiläinen -palvelussa näkyy tulokset potilaalle.
Nuo ovat sellaisia kokeita, joiden tulokset on mentävä kuulemaan lääkärille. Jotkut sokerit ja kilpirauhaskokeet ovat eri asia.
Nään tuloset omahoito palvelussa. Täällä ei tarvi mennä lääkärille, vaan pyydettiin ottamaan yhteyttä jos arvot ei oo kunnossa.
Minkään verikokeen tuloksia EI näe, ennen kuin lääkäri tai hoitaja on katsonut ne.
kannattaa kysellä missä viipyvät.
Ei FSH:ssa pitäisi kuukautta mennä todellakaan. Ehkä viikko tai vähän yli. Riippuu labrasta tietysti, mutta kuukausi kuulostaa hyvin pitkältä ajalta. Ei siellä teillä satu olemaan sellainen systeemi, että ne näkyy potilaille vasta kun hoitaja/lääkäri on tsekannut ensin itse tuloksen?
Niin ku avausviestissäni lukee, tuloksia ei oo tullu.