Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nostetaan kissa pöydälle?? Siis keinoja saada mies keskustelemaan..

Vierailija
18.09.2006 |

Sitä tässä olen jo pari kuukautta yrittänyt, mutta aina se vaan livahtaa käsistä jotenkin ja asiat unohtuu..

Ja meillä ei nyt ainakaan toimi mikään illallinen tai vastaava.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin kirjeen...ja sen jälkeen keskusteltiin

Vierailija
2/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse kirjoitin miehelle todella pitkän sähköpostin jossa kerroin mieltäpainavat asiat ja muuutenkin omista fiiliksistä.

Itseasiassa juuri tänään kirjoitin sen ja sainkin sitten mieheltä töistä ihan kivan vastauksen jossa hän kertoi että hänen on vaikea puhua asioista kasvokkain.. Mutta kiitteli kovasti että kirjoitin ja sai sitten itse kirjoitta takaisin, selvensi molempien oloa..

Katsotaan kun tulee kohta töistä että syntyykö meillekin vihdoin ihan oikea keskustelu :)..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa menee hyvin mutta menneisyydessä on tapahtunut minua niin loukaavia asioita joista en pääse yli keskustelematta. En usko että kirje/sähköposti auttaa siihen että alkaisi keskustella...

Vierailija
4/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sää kaipaat keskustelua jostain asiasta niin kyllähän kaksi aikuista siihen kykenee!

Kunhan et syytä, syyllistä tai hauku miestä.

Me ollaan pidetty parhaat keskustelut joko lenkillä tai ennen nukkumaan menoa sängyssä. Pääasia että saa toisen jakamattoman huomion.

Pitää voida sanoa mikä harmittaa, kuunnella mitä toinen sanoo ja miettiä miten tilanteesta selvitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi