Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään, joka ojentaa ventovieraita?

Vierailija
04.01.2022 |

Onko tällaista tullut vastaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ojentaa??

Vierailija
2/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmissa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen. Vanha eukko, joka pitää itseään muita parempana.

Vierailija
4/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ojentaa??

Siis jos näkee vaikka kaupassa jonkun, joka toimii hänen mielestään väärällä tavalla, käskee tekemään oikein ja saattaapa jopa haukkua tämän ventovieraan. Tämä voi toistua missä tahansa tilanteessa, missä on ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
5/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tuollainen itseään toisia parempana pitäminen juontaa juurensa? ap

Vierailija
6/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ojentaa??

Siis jos näkee vaikka kaupassa jonkun, joka toimii hänen mielestään väärällä tavalla, käskee tekemään oikein ja saattaapa jopa haukkua tämän ventovieraan. Tämä voi toistua missä tahansa tilanteessa, missä on ihmisten kanssa tekemisissä.

Mun vanhin lapsi. On kyllä vasta 4v, joten on vielä kitkettävissä. Mutta käy ojentamassa kaupassa esimerkiksi niitä jotka laittaa tavarat vääriin hyllyihin ja jos joku ei poimi tippunutta kuittia maasta niin käy siitäkin sanomassa. Jostain syystä usein kaupassa kurmuttaa näitä vieraita ihmisiä.

Vierailija
7/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tuollainen itseään toisia parempana pitäminen juontaa juurensa? ap

Varmaankin siitä, että vapaan kasvatuksen hedelmiä joutuu väkisinkin ojentamaan 🙂

Vierailija
8/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ojentaa??

Mun vanhin lapsi. On kyllä vasta 4v, joten on vielä kitkettävissä. Mutta käy ojentamassa kaupassa esimerkiksi niitä jotka laittaa tavarat vääriin hyllyihin ja jos joku ei poimi tippunutta kuittia maasta niin käy siitäkin sanomassa. Jostain syystä usein kaupassa kurmuttaa näitä vieraita ihmisiä.

Tuo on vielä nelivuotiaana söpöä, mutta nelikymppisenä...

Vierailija
9/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ojentaa??

Tuo on vielä nelivuotiaana söpöä, mutta nelikymppisenä...

Siksipä sitä kitketään. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että siitä saavat ne pakkausten piilottelijat ja roskaajat. Mutta lapsen itsensä takia pakko opettaa se pois tuosta tavasta. Ei se kauhean hyvä enää koulussakaan ole jos koko ajan on muiden tekemisistä sanomassa.

Vierailija
10/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs tantta kun yritti ajaa päälleni suojatiellä niin kyllä minä sitä ojensin vähän aikaa kovalla äänellä

Vierailija
11/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden Anna-Liisan 65 v., joka luulee, että hänet on luotu maailmaan neuvomaan muita miten elää ja olla. Tosi ärsyttävä nainen. Kaikki taloyhtiössä vihaa sitä ja tytär on jo vuosia sitten laittanut välit poikki. Minä yritän pitää ystävyyttä yllä, sillä ollaan tunnettu kuitenkin jo noin 40 vuotta. Välillä pidän noin puolen vuoden taukoa kun hermot ei vaan riitä ja tulisi sanomista. On se kumma miten jotkut tietää kaikesta kaiken eikä anna missään asiassa periksi. Ihan sama mitä sanon, Anna-Liisa pistää paremmaksi tai ilmoittaa minulle, miten asia oikeasti on. Olen kuullut tuttavilta, että näitä "anna-liisoja" on vähän jokaisella ristinään. 

Vierailija
12/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni. Oli narsistinen, eli katsoo olevansa oikeutettu puuttumasn muiden asioihin, koska hähän tiesi, mikä om oikea tapa.

Vierailija
13/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen yhden Anna-Liisan 65 v., joka luulee, että hänet on luotu maailmaan neuvomaan muita miten elää ja olla. Tosi ärsyttävä nainen. Kaikki taloyhtiössä vihaa sitä ja tytär on jo vuosia sitten laittanut välit poikki. Minä yritän pitää ystävyyttä yllä, sillä ollaan tunnettu kuitenkin jo noin 40 vuotta. Välillä pidän noin puolen vuoden taukoa kun hermot ei vaan riitä ja tulisi sanomista. On se kumma miten jotkut tietää kaikesta kaiken eikä anna missään asiassa periksi. Ihan sama mitä sanon, Anna-Liisa pistää paremmaksi tai ilmoittaa minulle, miten asia oikeasti on. Olen kuullut tuttavilta, että näitä "anna-liisoja" on vähän jokaisella ristinään. 

Ne tuntuu vielä olevan anna-liisan ikäluokkaa usein. Nuoremmat harvemmin puuttuu ja sellaiset tosi vanhat ihmiset neuvovat ystävälliseen sävyyn. Mutta anna-liisojen on pakko tulla mahdollisimman epäystävälliseen ja tärkeilevään tyyliin kertomaan elämän totuuksia.

Vierailija
14/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tuntuu vielä olevan anna-liisan ikäluokkaa usein. Nuoremmat harvemmin puuttuu ja sellaiset tosi vanhat ihmiset neuvovat ystävälliseen sävyyn. Mutta anna-liisojen on pakko tulla mahdollisimman epäystävälliseen ja tärkeilevään tyyliin kertomaan elämän totuuksia.

Juuri tämä puolituttujen tai jopa ventovieraiden ojentaminen ihmetyttää. Joku saattaa sanoa lastenkasvatuksesta (vaikka ei olisi lapsi edes läsnä) tai jostain muusta asiasta, joka on henkilön ihan oma asia.

Vierailija
15/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhään illalla nakkikioskilla joku oli yrittänyt ojentaa jonoja, joutui sitten sairaalaan pahoinpitelyn jälkeen.

Vierailija
16/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on kai niitä boomereita

Vierailija
17/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni, perinyt taipumuksen äidiltämme, saatananmoisia besserwissereitä muiden asioissa vaikkeivät omiaan osaakaan hoitaa.

18/18 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, järkkärit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi