Mitäs ne veloittaa renkaiden vaihdosta nykyään?
Kommentit (19)
Maksoin 70 euroa, mutta siihen sisältyy ympärivuotinen säilytys. Pelkkä vaihto taitaa olla 25 euroa siinä paikassa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:37"]
googleta
[/quote]
Upea ja persoonallinen neuvo! Mistä ollenkaan keksit?
En ole ammattilainen, voisin vaihtaa henkilöauton renkaat vaikka 10€ hintaan (kuititta). Tähän asti renkaan vaihdot ovat olleet aina niin helppoja ja nopeita, että tuolla saisi jo kivan tuntipalkan jos vaihdettavia olisi jonoksi asti.
Käytettiin Groupon-tarjousta, vaihto 10€. Normaalihinta oli 20€. Otettiin myös rengashotelli, 50€/kausi.
Miksi ette vaihda itse? Ei ole kovin mutkikasta..
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:43"]
[/quote]
Kadulla? missä ne vaihtaisin, asun keskellä kaupunkia. Renkaat on "rengashotellissa" säilytyksessä, joten tottakai ne samalla vaihtaa ne.
[/quote]
Siinä menee aina oma aikansa ja on se ruosteisen auton tunkkaaminen ilkeän tuntuista. Ja halpa on hinta jos max 30 euroa maksaa, säästää vähän omaa selkäänsä.
[/quote]
Asun kaupungissa, autonrenkaita ei voi vaihtaa keskellä katua. On melko vaarallista touhua. Minulle ei mahdu renkaat kotiin, joten ne on säilytyksessä. Minulla ei ole tunkkia, sillä auton mukana tulleella ei oikein saa vaihtaa edes...
[/quote]
No ei tosiaankaan ole mutkikas juttu kunnon välineillä. Täysin tumpulakin saa laitettua siihen enintään 10min/rengas jos on mutterit tiukassa. Viimeksi koko homma vei itseltä vartin-20minsaa. Sitten renkaiden roudaus, ehkä+10min päälle kaiken varastoon änkeämisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:48"]
[/quote]
No ei tosiaankaan ole mutkikas juttu kunnon välineillä. Täysin tumpulakin saa laitettua siihen enintään 10min/rengas jos on mutterit tiukassa. Viimeksi koko homma vei itseltä vartin-20minsaa. Sitten renkaiden roudaus, ehkä+10min päälle kaiken varastoon änkeämisen kanssa.
[/quote]
Eihän siinä mistään mutkikkuudesta olekaan kyse, ei ole edes paikkaa missä vaihtaa.
Minun pihalla vaihdan kympillä autosi alle kesäkumit. Siis ilman kuittia, näin harmaantalouden aikana.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:55"]
Minun pihalla vaihdan kympillä autosi alle kesäkumit. Siis ilman kuittia, näin harmaantalouden aikana.
[/quote]
minkälainen nostolaite sulla on? Tunkki ei ole riittävä...
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:39"]
En ole ammattilainen, voisin vaihtaa henkilöauton renkaat vaikka 10€ hintaan (kuititta). Tähän asti renkaan vaihdot ovat olleet aina niin helppoja ja nopeita, että tuolla saisi jo kivan tuntipalkan jos vaihdettavia olisi jonoksi asti.
[/quote]
Vakuutukset kunnossa?!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:58"]
[/quote]
[/quote]
mikä rekka sulla on?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:58"]
[/quote]
[/quote]Hallitunkki 1500 kg/max ja painepesuri renkaiden putsaamiseen.
Laittakaa paikkakunta ja liike mukaan viestiin, pelkkä 15€ ei paljon kerro. Vianor Kalasatama, Helsinki, velottaa 40€ vaihdosta. Tattarisuolla joku liike mainostaa vaihtavansa 25€:lla.
Maksoi 30 €.