Haluan leikata käteni irti!
Onneksi sain todella nopeasti ajan fysioterapiaan. Kädet on ollut jo viikon verran jatkuvasti puuduksissa. Ei auta venyttelyt, ei piikkimatto taikka kipukoukku. Eilen hain vihdoin lääkäriin asian tiimoilta ja sain lääkkeet. Ei nekään kyllä mitään auta. Toivottavasti fysioterapeutti löytää ongelman ja tehokkaan ratkaisun asiaan. Veitsen alle ei huvittaisi mennä, kun juuri sain uuden työpaikan :(
Tosin lähes jokainen lähisukulaiseni on joutunut hermoratatutkimusten jälkeen leikkaukseen...
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:50"]
Sen käden jolla äänestit persuja?
[/quote]
*pyörittelee silmiään* No en edes äänestänyt perussuomalaisia. Sen takia käteni varmaan onkin ihan tunnottomat ja pistelee kipua aika ajoin...
Tuntuu, että alkaa muutkin paikat olla entistä enemmän jumissa, vaikka koitan venytellä :(
Tuttavallani oli aikanaan samanlaisia ongelmia. Lopetti narkkaamisen niin ongelmatkin loppui. Siis noi puutumisongelmat :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:55"]
Tuttavallani oli aikanaan samanlaisia ongelmia. Lopetti narkkaamisen niin ongelmatkin loppui. Siis noi puutumisongelmat :D
[/quote]
En ymmärrä. Miten narkkaaminen liittyy minun ilmeisesti jumissa oleviin hermoihin?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:55"]
[/quote]
En ymmärrä. Miten narkkaaminen liittyy minun ilmeisesti jumissa oleviin hermoihin?
[/quote]
sanoin vaan että oli sama juttu ja narkkauksen lopettaminen lopetti ongelmat. En sanonut että olisit narkkari, älä vedä hernettä nenään
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:55"] Tuttavallani oli aikanaan samanlaisia ongelmia. Lopetti narkkaamisen niin ongelmatkin loppui. Siis noi puutumisongelmat :D [/quote] En ymmärrä. Miten narkkaaminen liittyy minun ilmeisesti jumissa oleviin hermoihin? [/quote] sanoin vaan että oli sama juttu ja narkkauksen lopettaminen lopetti ongelmat. En sanonut että olisit narkkari, älä vedä hernettä nenään
[/quote]
En ollut vetämässäkään. En vain ymmärrä, miten jonkun narkkarin ongelmat liittyvät minun ongelmaani :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:07"]
No älä sitten ymmärrä
[/quote]
No mutta kun minä en voi ratkaista ongelmaani lopettamalla huumeidenkäyttöä, kun en niitä muutenkaan käytä. Vai pitäisikö minun aloittaa ja sen jälkeen lopettaa, niin käteni parantuu? Vai mikä sinun pointtisi oli?
Noh, joka tapauksessa joudun lähtemään töihin. Toivottavasti saan huomenna avun, kun en sitä täältä saanutkaan jo tänään :( Vaikka av ratkaisee yleensä kaiken.
Työkaverini kertoi, että hänellä oli vuosia sitten sama ongelma käsissä. Se oli ratkennut ihan vain käden saattamisella takaisin paikalleen :) Katsotaan, mitä huomenna tapahtuu. Ajattelin kertoa tästä, josko se vaikka auttaisi minullakin.
Tai siis oli tuosta olkapään alapuolelta painettu ja kuulunut naksahdus. Olisiko täällä joku, joka osaisi kertoa, että mitä kohtaa on painettu?
Sen käden jolla äänestit persuja?