Miksi Finnair ei saa korjattua tuota nettivarausten bugia? Pitkään ollut jo tuo, että ei pysty muuttamaan varausta netissä.
Vaikka siis pitäisi pystyä muuttamaan. Aina tulee joku virheilmoitus.
Kommentit (13)
Tylyä, että mainostetaan kyllä sitä ilmaista muutosmahdollisuutta, mutta "tekninen vika" yllättäen estää tekemästä muutoksia!
Ehkä se on jo tilassa, että sitä ei voi muuttaa. Täytyyhän se jossain kohtaa ns lyödä lukkoon.
Mitä haluaisit muuttaa siitä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on jo tilassa, että sitä ei voi muuttaa. Täytyyhän se jossain kohtaa ns lyödä lukkoon.
Mitä haluaisit muuttaa siitä?
Niin siis lipuissa on helmikuun loppuun asti vapaa muutosoikeus 48 h ennen lähtöä.
Tuo vika oli jo kuukausi sitten. Taisin jonotella tunnin verran Finnairin vhatissa, että sain sen lopulta muutettua.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vika oli jo kuukausi sitten. Taisin jonotella tunnin verran Finnairin vhatissa, että sain sen lopulta muutettua.
chatissä siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on jo tilassa, että sitä ei voi muuttaa. Täytyyhän se jossain kohtaa ns lyödä lukkoon.
Mitä haluaisit muuttaa siitä?
Niin siis lipuissa on helmikuun loppuun asti vapaa muutosoikeus 48 h ennen lähtöä.
No sitten vain aspaan yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on jo tilassa, että sitä ei voi muuttaa. Täytyyhän se jossain kohtaa ns lyödä lukkoon.
Mitä haluaisit muuttaa siitä?
Niin siis lipuissa on helmikuun loppuun asti vapaa muutosoikeus 48 h ennen lähtöä.
No sitten vain aspaan yhteys.
Toki, mutta ottaa silti päähän, kun tuo vika on ollut KAUAN. Aspaan joutuu jonottelemaan, helpompi olisi tehdä netissä.
Jos lipun ostamisessa olisi bugi, joka estää lipun ostamisen, niin olisi taatusti korjattu hetkessä!
Mutta kun kyse on jo maksetun lipun muuttamisesta, niin evvk...
Ai sama vika vielä, vaihdoin marraskuussa liput ja ei pystynyt itse kun oli tekninen vika. Hienoa asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Ai sama vika vielä, vaihdoin marraskuussa liput ja ei pystynyt itse kun oli tekninen vika. Hienoa asiakaspalvelua.
Juu, sama edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan et kone millä lennät tulee maahan!
Kaikki koneet tulevat aikanaan maahan.
Sain oman lippuni muutettua joulupyhinä kun jaksoin jonottaa puhelimessä lähes 2,5 h.
Finnairilla ilmeisesti täysin alimitoitetut resurssit tällä hetkellä ja tässä poikkeustilanteessa.
bugitohtori on lomautettuna