Mitä teette näin sunnuntaina?
Kommentit (15)
Tehdään hyvää ruokaa, pihahommia, mahdollisesti ollaan lapsen peleissä tai kuskina treeneihin.
Kävin äänestämässä, lapsen kanssa viimeistä kertaa laskettelemassa, kotiin syömään ja normaaleita kotihommia. Pari koneellista pyykkiä ja astioita. Illalla saunaan ja vaalien tulosta telkkarista. Valmistautumista ensi viikkoon töissä.
Tänään pitkästä aikaa töistä vapaa sunnuntai. Aamupalan jälkeen kävin äänestämässä, keräsin pihalta ämpärillisen verran koirankakkaa, leivoin, laitoin ruokaa, pyykkäsin. Hätistelin nuorison pois tietokoneelta ja istahdin tähän itse kuluttamaan aikaa. Illalla katson vaaliohjelmaa ja virkkaan tai neulon jotain keskeneräistä käsityötä valmiimmaksi.
Töihin lähdössä ihan niinkin justiinsa.
Käytiin äänestämässä ja vaalikahveilla. Sitten laitoin ruokaa. Lapset menivät päiväunille, mä puhuin puhelimessa yhden ystävän kanssa. Sitten myöhemmin varailin lomamökkiä toisen ystävän kanssa. Toinen lapsi on sairaana, häntä hoitelen.
Olin 8h töissä, tulin kotiin ja slin mieheni laittamaa ruokaa. Makoilin sohvalla ja sitten olin ulkona pihahommissa pari tuntia ja join keinussa pari olutta.
Vapaa päivä, nukuttiin pitkään ja lähettiin hakemaan noutoruokaa. Ajeltiin lumisateessa. Keitin äsken kahvetit. Kohta jos ottais päikkärit ja sitten jänskäämään vaalijuttuja.
Aamulla äänestämässä, sitten kaupoilla ja lapsen ratsastustunnille. Sunnuntain kunniaksi mäkkärin kautta kotiin. Kohta kahvit miehen kanssa ja odotellaan illan vaalivalvojaisia.
Tylsistyn sisätiloissa sohvalla loikoillen. Telkku ja av seurana. Äänestämään pitäisi vielä kipasta.
Rempataan. Nyt taukoa ja vielä pitäis hetki jaksaa jatkaa...
Olla möllötellään äänestämisen jälkeen. Illalla vaalikatsomo herkkuineen.
Aamulla hyvä aamupala ja laiskottelua ja tabletilta dokumenttejen katselua yhdessä poikaystävän kanssa. Sitten koko kämpän perusteellinen siivous ja pyykkäystä. Nyt pieni huilitauko ja sitten kokataan jotain hyvää ja juodaan ehkä lasilliset.
Nukuin pitkään, luin kirjaa välillä ja nukahtelin. Runsas myöhäinen aamupala ja Hesarin lukua, äänestämässä käynti. Nyt formulaa ja illalla vaalituloksia ja kai jotain ruokaakin pitää laittaa. Lähinnä mies katsoo formulaa, mä kuuntelen sujuvasti:).
Löhöillään ja ulkoillaan, pannaan hyvin.