Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde ei enää anna tarpeeksi :(

Vierailija
19.04.2015 |

Olen ollut mieheni kanssa 9 vuotta avoliitossa. Minulla on kaksi lasta edellisestä liitosta. Tässä vuosien saatossa ovat lapset kasvaneet isoiksi ja minä havahduin siihen millä tolalla parisuhteeni on. Olen lähes aina yksin. Miehellä on niin paljon harrastuksia, että hyvä jos yhden illan viikossa on kotona. Välillä ei sitäkään. Ja lisäksi tekee paljon töitä. Harrastukset ovat vuodenaikoihin sidonnaisia, joten kun yksi loppuu niin seuraavan voi aloittaa valtavalla innolla --> sitä on tehtävä 24/7

aiemmin en ole kokenut tätä ongelmaksi, mutta nyt kun lapseni eivät enää niin tarvitse minua vaan huitelevat omissa menoissaan, niin tajuan että olen ihan liian yksinäinen.

Koiran hommasin, se on auttanut kovasti. Mutta meillä on ok-talo. Hommaa riittää ja olisi niin kiva puuhastella yhdessä. Mutta ei. Yksin "saan" kaiken tehdä.

Mies ei näe ongelmaa, jos olen huomauttanut yksinäisyydestäni niin kommentoi vaan äkäisesti, että miksi nyt on muodostunut ongelmaksi kun aiemmin on ollut ok. Mies myös haluaisi lapsen, varmaan jotta saisi mulle "mielekästä" puuhaa kotiin. Joo, en ole suostumassa.

Harrastuksia mulla on, niitä toteutan mieluusti yksin. Mutta kun kaipaan seuraa, yhteistä tekemistä ja harrastamista. Mutta kun ei ole aikaa, eikä miestä tunnu oikeen mikään kanssani kiinnostavan. Paitsi seksi ja sitten vetäisee palon nenään kun minua ei kiinnosta (saattaisi kiinnostaa jos kelpaisin muuhunkin)

tulipa vuodatus

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla