Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia rukousvastauskokemuksia tiedätte?

Vierailija
17.09.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaduin sitä aivan hirveästi. oloni oli todella kauhea ja ehkä hysteerinenkin ja rukoilin ja pyysin anteeksi.

yhtäkkiä oloni rauhoittui, aivan kuin olisin sulanut hyvään oloon. sen parempaa vastausta en olisi siihen olooni saanut muuten kuin rukoilemalla. tästä on nyt aikaa 15 vuotta enkä sen jälkeen ole pettänyt yhtäkään miestäni, niin kauheaa oli olla petturi.

Vierailija
2/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla oma tarinansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimme lapsettomuudesta. Pyysin esirukousta mieheltä jolla on profetoimisen armolahja. Hän sanoi, että tulette saamaan biologisen lapsen ja että hän kokee jotain erikoista, mutta ei tiedä mitä. Tulin pian raskaaksi ja pelkäsin keskenmenoa. Taas olin esirukoiltavana. Rukoilija sai profetian, että saan kaiken mitä tarvitset ja enemmänkin ja Jumala tulee yllättämään minut. Pian selvisi, että odotan kaksosia.

Vierailija
4/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tämä olisi mitenkään tapahtunut ilman Jumalaa.

Muitakin on, mutta tämä tällainen iso juttu.

No joo, aika iso on sekin, että olen pystynyt antamaan isoja asioita anteeksi. Kiitos Herralle!

Vierailija
5/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysin, että tapahtuisi jotain uskontoon liittyvää kummallista. Sairaalassa käydessäni todettiin ,että mulla ei ole mitään vakavaa sairautta. Kumminkin lääkäri sanoi, että hän haluaa tavata minut siellä vapaa-ajalla ja puhua uskonnosta. (Ei mitään viitettä minulta, että sellaista haluan)

Vierailija
6/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että joskus uskallan rukoilla kielillä ääneen muiden kuullen niin, että joku voi tulkita sen. Silloin siitä on hyötyä muillekin.

Vierailija
7/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielillä rukoilemisesta kysynyt