Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Allergiset! Onko Omo sensitive pyykinpesuaine teille ok?

Vierailija
31.12.2021 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupähkinät on sopivimmat

Vierailija
2/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesupähkinät on sopivimmat

Jos tykkäät haista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupähkinöistä jää hirveä lemu. Asuin ennen talossa, missä oli joku ekokampaaja/kauneushoitola ja he pesivät taloyhtön koneessa pyyhkeensä pesupähkinöillä. Itse pesin heidän jälkeen tuoksuttomalla aineella ja sain pyykkiini pesupähkinöiden hajun.

Itselleni omo sensitive olisi ihan ok, mutta suosin zeoliitittomia aineita. Siksi usein käytössä erisan ja Serto tai nestemäiset tuoksuttomat.

Vierailija
4/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin allergia- ja astmaliiton tunnuksen saaneita merkkejä ja kotimaisia tuotteita. Serto on ollut meillä paras.

Vierailija
5/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosin allergia- ja astmaliiton tunnuksen saaneita merkkejä ja kotimaisia tuotteita. Serto on ollut meillä paras.

Sertoa käytetään meilläkin, eikä siinä ole pyykkikonetta tukkivaa zeoliittia.

Vierailija
6/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä ole se kaikista pahin haju?

Vierailija
7/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajusteeton ei kyllä haise minusta millekään.

Vierailija
8/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan käytössä täälläkin, joskus myös Serto. Olen käyttänyt myös jotain ekomerkkejä, esim. Ole Hyvän tuoksuton nestemäinen on mielestäni ok.

Vierailija
9/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serto on tuoksuton.

Vierailija
10/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sertoa saa tuoksuttomana ja miedosti tuoksuvana. Minusta se tuoksuva ei tuoksu liikaa, sellainen tosi mieto pesuaineen tuoksu.

Vierailija
11/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan Erisan on meilläkin käytössä

Vierailija
12/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesupähkinöistä jää hirveä lemu. Asuin ennen talossa, missä oli joku ekokampaaja/kauneushoitola ja he pesivät taloyhtön koneessa pyyhkeensä pesupähkinöillä. Itse pesin heidän jälkeen tuoksuttomalla aineella ja sain pyykkiini pesupähkinöiden hajun.

Itselleni omo sensitive olisi ihan ok, mutta suosin zeoliitittomia aineita. Siksi usein käytössä erisan ja Serto tai nestemäiset tuoksuttomat.

Omo jauheessa ei ole zeoliittia. Ei ainakaan color sensitive jauheessa, jota itse käytän. EU-lainsäädännön mukaan zeoliitti pitää mainita pakkauksessa, eikä Omossa lue missään tuota zeoliittia. Menin pidemmälle ja luin Unileverin sivuilta Omo sensitive color pesujauheen ainekset yksitellen listattuna, eikä siellä ollut zeoliittia, eikä zeoliittia mainittu millään synonyymilläkään. Ehkä joskus on ollut, muttei enää.

Vierailija
14/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton on ok. Mielellään nestemäinen. Jauhe kerääntyy pesukoneeseen herkemmin etenkin liika-annostelussa.

15/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaketjujen paljon halvemmat hajusteettomat ihan ok (ilman zeoliittia). Välillä kannatta vaihtaa merkkiä pesutuloksen kannalta.

Vierailija
16/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miksei olisi?