Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sairaalassa henkilökunta pitää sukkia housujen päällä koko sukan varren pituudelta?

Vierailija
31.12.2021 |

Miksi sairaalassa henkilökunta pitää sukkia housujen päällä koko sukan varren pituudelta? Onko sillä jokin funktio? Eikö se ajaisi saman asian, vaikka lahje olisi vähän matalemmallakin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt.

Vierailija
2/5 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan sukat, ne valkoiset on yleensä tosi löysät ja valuvat makkaralle mytyksi nilkkaan. Jos pitää sukan housujen päällä, niin pysyy paremmin ylhäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalan sukat, ne valkoiset on yleensä tosi löysät ja valuvat makkaralle mytyksi nilkkaan. Jos pitää sukan housujen päällä, niin pysyy paremmin ylhäällä.

Ymmärrän tämän, mutta miksi ne tarvitsee silti laittaa niin korkealle, vaikka housujen päällä olisivatkin? Saako henkilökunta käyttää omia sukkia?

Vierailija
4/5 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän, mutta miksi ne tarvitsee silti laittaa niin korkealle, vaikka housujen päällä olisivatkin? Saako henkilökunta käyttää omia sukkia?

Tietenkin saa, mutta miksi ei käyttäisi sairaalan sukkia, kun ne voi päivän päätteeksi heittää pesuun työpaikalla. Ja mitä ihmeen väliä sillä on, miten niitä sukkia käyttää? Jos ne tuntuvat mukavalta ylös vedettynä niin siitä vaan. Ja suojaavatpahan lahkeita, kun joskus niitä eritteitä roiskuu lattioille.

Todellisuus on toinen kuin elokuvissa oleva sisar hento valkoinen.

Vierailija
5/5 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän omia sukkia. Perustelu sairaalan sukkien käytölle on tietysti se, ettei vie pöpöjä kotiin mutta ei ole ikinä ollut mitään ongelmia. Ei ole kukaan kieltänytkään. Sairaalan housuissa on eroja sairaaloiden välillä, mutta esim. itse käyttämässäni mallissa on kiristysnauha lahkeessa joten ei tosiaankaan tarvitse vetää niitä sukkia lahkeen päälle. Olen itse sitä ikäluokkaa että meidän ikäisille tuo sukka lahkeen päällä on noloista noloin juttu joten en vain pysty itse pitämään tuolla tavalla niitä sukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi